Socialt (mer om oss)

Facebook!

135 inlägg 47905 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86856 min 5 åriga dotter fällde en passande kommentar när lillebror var och "petade" lite väl mycket på bebisen isabelle ;) ..

"låtta vara" =)) ... och så är det nog även för mig och "geekbook" B-)

Elmia
Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87095
SRG_Pendo_Master skrev:man får tacka o bocka.... sen får ja väl erkänna lite att facebook har en viss beroende varning över sig


kanske det finns en stund över vid valborg ;) ...nätet är snabbt , men det är inte 52 + 7 mil ..(iof om det rullar ) så går det ju , att åka på 5,5 tim ..men nu blir ju natta nyköping B-)

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87179 jo då 52:an går från nyköping till motorvägen vid kumla :P

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Skotartjejen  
#87234 För er som inte redan snokat reda på mig på Facebook här är min profil: http://www.facebook.com/profile.php?id=790622910

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87340 tänk vilken finsmakare jag är ! ,, ge mig ett enda skäl för att för det första sitta och bli medlem på facebook och sedan ödsla tid på allt detta som händer sedan , ..då ska man sitta som en "j-vla koran " .. hela tiden , och "vännerna" är muslimer .. nopp! och jag är helt neutral vad det gäller .. =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87351 Börja inte med FB, en del blir riktigt bitna av det och försakar viktigare ting.

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87358
Slurfi skrev:Börja inte med FB, en del blir riktigt bitna av det och försakar viktigare ting.


"slurfi" är numera min "lektor" i data ;) .. dock tror jag att dennes elev insett att INTE klicka runt så mycket !

"shit happens" ... min syrras dator kraschade... (flitig anv, fb )


och som sagt ! tiden ... ta vara på din tid , (titta t.e.x på inläggstider på detta forum för "spindeln" ) ..

men detta är ju ett utmärkt och fint forum , där det byts både kunskaper , erfarenheter i alla former

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Knegarn  
#87418 Ni jobbar på ser jag! bra där grabbar :D

   TS
Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#87439
Knegarn skrev:Ni jobbar på ser jag! bra där grabbar :D


:lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87483
"spindeln" skrev:
Slurfi skrev:Börja inte med FB, en del blir riktigt bitna av det och försakar viktigare ting.


"slurfi" är numera min "lektor" i data ;) .. dock tror jag att dennes elev insett att INTE klicka runt så mycket !

"shit happens" ... min syrras dator kraschade... (flitig anv, fb )


och som sagt ! tiden ... ta vara på din tid , (titta t.e.x på inläggstider på detta forum för "spindeln" ) ..

men detta är ju ett utmärkt och fint forum , där det byts både kunskaper , erfarenheter i alla former


det har nog med att göra att din syster är en sån där klickkåt sak som måste klicka på allt som dyker upp på skärmen. för då kan man få in vad som hällst i datorn osv men det behöver man inte få av facebook det kan man få av msn, yahoo, youtube mm mm så det handlar bara om att man ska titta noga innan man klickar på en länk o då menar jag riktigt noga. har själv haft facebook i över ett år o msn i 10 år och tankar även o har kört utan virus program i 5 år utan att fått in nåt skit.

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87591 =)) =)) =)) .. eller hur !

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#87592 kanske typ ...
yoghurt.jpg
nåt till smörgåsen :-)
yoghurt.jpg (14.03 KiB) Visad 704 gånger

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Thunborg  
#87768
"spindeln" skrev:kanske typ ...



:surp: :surp: :surp: :surp: =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) :-B :-B :-B :-B :-B

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Skotartjejen  
#89127 :-bd Den var bra.

Skit i dator får du inte av FB, det beror mer på den som sitter och klickar på allt som ploppar upp på skärmen :lol: . Själv har jag haft mitt FB konto i ca 2 år och har inte haft några som helst problem. Sen är det en helt annan sak att det slukar tid som man kan lägga på annat 8) .

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#89129 Precis, man kan ju sitta och gnälla/dumma sig på nåt forum istf att vara på FB.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).