Socialt (mer om oss)

Facebook!

135 inlägg 47917 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85125
SRG_Pendo_Master skrev:Facebook = Ansiktsbok för er som har lite svårt med det mordäna.... språk eller prylar eller funktioner det får ni avgöra själva he he he


Hej "SRG_Pendo_Master" :ymparty: man får gratulera i efterskott 30 barr B-)

ibland behövs inget allvarligare än en "tankeöverföring" av 2 skogstokar som skottar snö och att den ene ringer den andre med en vanlig "mob-lur" =)) =))

vi kanske ses , när man besöker trakterna dina ;) ..

kanske man ska bli medlem på facebook och skapa "en grupp" för de som är emot den där "facebook" eller vad han hette ? =))

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#85140
kanske man ska bli medlem på facebook och skapa "en grupp" för de som är emot den där "facebook" eller vad han hette ? =))


Lysande initiativ spindeln! Jag har länge varit medlem av Föreningen Mot Föreningars Bildande, FMFB, du är välkommen som medlem. :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85151 japp! jag går med direkt! .. och jag tror även att vi kan få med min syrra som är toppchef på att starta ett nytt ikeavaruhus i italen där har det inte funnits internet på 1 månad .. så nu snackar vi def. icke facebook som mest tycks vara ett moment 22 för de som inte har "absolut inget annat att göra" / sista sucken för att synas?

men jag blev glad! , och fick ett svar från syrran! (via vanlig mail / mejl ) eller hur fan det nu ska stavas ?

hon har varit utan internet i evigheter .. och fortfarande utan , men en "internetkey" vad det nu är räddade ett svar på mitt mail .. och jag fick bekräftelser på att ovädren där ställt till det med avstängda vägar och försenade leveranser , och så vidare B-)

så , jag tror nog att även min syster INTE har tid över för ....vad vad det nu igen ? =))

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Knegarn  
#85198 Kämpa på grabbar! :) facebook är för fegisar!

(sen vill ja tacka för att ni håller tråden vid liv, jag har fått flera skogsintresserade vänner pga. er :wink: )

   TS
Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Torparn79  
#85218
Knegarn skrev:Kämpa på grabbar! :) facebook är för fegisar!

(sen vill ja tacka för att ni håller tråden vid liv, jag har fått flera skogsintresserade vänner pga. er :wink: )

då är du inte ensam..

sen tror jag att anledningen till att totte och "spindeln" inte finns på facebook är att dom inte förstår hur man reggar ett konto.. :lol: :roll:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#85223 Det är så sant att jag inte vet hur man reggar på det där stället, jag har nämligen aldrig ens försökt. :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

johan eriksson  
#85238
totte skrev:Lysande initiativ spindeln! Jag har länge varit medlem av Föreningen Mot Föreningars Bildande, FMFB, du är välkommen som medlem. :mrgreen:


Hur blir man medlem? Hur hög är medlemsavgiften? Kanske bara en pilsner på en träff i Sydsverige i sommar om vi ses :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#85267
johan eriksson skrev:
totte skrev:Lysande initiativ spindeln! Jag har länge varit medlem av Föreningen Mot Föreningars Bildande, FMFB, du är välkommen som medlem. :mrgreen:


Hur blir man medlem? Hur hög är medlemsavgiften? Kanske bara en pilsner på en träff i Sydsverige i sommar om vi ses :mrgreen:


Räcker bra att man avser bjuda på en pilsner! Välkommen till föreningen! :lol: Om det skulle bli av med pilsnern så blir du dessutom hedersledamot. 8)

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

johan eriksson  
#85271 Får hoppas att du kommer till Degeberga eller Målilla Totte. :grin:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

totte  
#85272
johan eriksson skrev:Får hoppas att du kommer till Degeberga eller Målilla Totte. :grin:


Degerberga kommer jag definitivt, troligen inte Målilla, vi ses! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

Knegarn  
#85418 all pr är bra pr :D

   TS
Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85451
Knegarn skrev:all pr är bra pr :D


kan det vara vara möjligt ?...eller ;) , med tanke på facebook ^:)^

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86330 man får tacka o bocka.... sen får ja väll erkänna lite att facebook har en viss beroende varning över sig

Avatar Fallback

Re: Facebook!

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86382
SRG_Pendo_Master skrev:man får tacka o bocka.... sen får ja väll erkänna lite att facebook har en viss beroende varning över sig


varsågod ! "SRG _Pendo_master" B-) ... kanske även du har tid över från "facebook" ??

jag har har ju lovat en smörgåstårta vid mitt nästa besök på "thunborgs" plats för att fira dennes svärfar lite

Användarvisningsbild

Re: Facebook!

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#86814 eller som man säger på jamska (jämtlänsk dialekt): gjäralaus boka

min profil http://www.facebook.com/profile.php?ref ... =546779330

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).