Skojigt/Galet

roliga skogslåtar :-)

40 inlägg 31908 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: roliga skogslåtar :-)

john  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85174 hur legger man inn en you tube video her?

Elmia
Avatar Fallback

Re: roliga skogslåtar :-)

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85177
john skrev:hur legger man inn en you tube video her?


hej "john" , .. du lär starte och ha kvar Adressen /länken du ska bifoga / i ett annat fönster / flik ... och sedan kopiera ..och klistra in :wink:

   TS
Användarvisningsbild

Re: roliga skogslåtar :-)

totte  
#85182 Komplettering: När du har skrivrutan framme så är det en knapp uppe till höger "youtube". Klicka på den så lägger den in "youtube-taggar" i texten. Klistra in adressen till videon där.

Avatar Fallback

Re: roliga skogslåtar :-)

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85188 aah! .. vi som börjar bli gamla ? jag har gjort mina tappra försök för att få ljudet av hirdvall...

min favorit är : ...- nu backar jag ( sen kommer jag ) ....(hirdvall säger) ... gör du det ...och du får domänverkets stämpel bakom örat :ugeek:

( filmen "midvinterduell " är byggd på verkliga händelser och skapad av Lars Molin , före detta vägmästare )

   TS
Användarvisningsbild

Re: roliga skogslåtar :-)

totte  
#85189 Den är BRA!

Avatar Fallback

Re: roliga skogslåtar :-)

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#85190
totte skrev:Den är BRA!


ja visst fan är den BRA! .. (jag tror att jag inte hittade ljudspåret för att jag inte "finns på facebook" )

jag tror seriöst att riktig svensk , kulturhistoria är DÖD numera (oops! det vet vet ju de flesta ) men att inte t.e.x Astrid lindgren.. gud så förbannad man kan bli när nobels pris går till en författare man aldrig hört talas om ? .. men denna man Lars Molin , är ju också en naturtrogen skapare som gjort underverk , och många "nyfilmatiseringar" bygger ofta på en historia av just Lars Molin ...och det är riktigt bra filmer .. för alla i min fam. ...

astrid lindgren och Lars Molin ... filmer och små som sitter klistrade ..även jag , en påse knaper och lite dipp är aldrig fel

   TS
Användarvisningsbild

Re: roliga skogslåtar :-)

svempus  
#92744
Mowi skrev:här är en :smile:
" onclick="window.open(this.href);return false;


de var synd att du hade lagt in denna här. tänkte göra de men fick syn på att du hade de :lol: ...
Senast redigerad av svempus lör 29 maj 2010, 14:21, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: roliga skogslåtar :-)

röjjare  
#93065


Lite mer fart.

Avatar Fallback

Re: roliga skogslåtar :-)

Storken  
#104470 Låten "Gunnar med Euskefurat har sina poänger...

Användarvisningsbild

Re: roliga skogslåtar :-)

Göt  
#450520 Billy opel en höjdare



:d

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).