HJohn skrev:gnisten83 skrev:Är bromsbandet brustet eller är de fel diameter?
Haft tid att kolla idag och bandet är brustet, plastkåpan är ganska bränd också men jag lyckas inte hitta någon online.
Williamm skrev:HJohn skrev:Jag kan kolla nästa gång jag är hos min åtf vilken hva-band dom är samma.
HJohn skrev:Williamm skrev:HJohn skrev:Jag kan kolla nästa gång jag är hos min åtf vilken hva-band dom är samma.
Bandet tror jag att jag hittat, men du får gärna kolla ändå. Värre är det med kåpan, den hittar jag inte alls.
Joakim S skrev:Skulle tro det är en Partner 540. Vet inte om Televerket hade sådana här sågar iom att vevhuset är orange.
SHS46 skrev:Joakim S skrev:Skulle tro det är en Partner 540. Vet inte om Televerket hade sådana här sågar iom att vevhuset är orange.
Vid denna tidpunkt hade inte Televerket sågar målade i egen färg, men det finns en annan förklaring, en helig gral.
0705725455 skrev:söker luftfilter till 5000 h, verkar ju vara flera som har den kåpan bak med två skruvar
SHS46 skrev:Joakim S skrev:Skulle tro det är en Partner 540. Vet inte om Televerket hade sådana här sågar iom att vevhuset är orange.
Vid denna tidpunkt hade inte Televerket sågar målade i egen färg, men det finns en annan förklaring, en helig gral.