Motorsåg och handhållet

Oljelock Huskv 44”’

29 inlägg 3817 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Oljelock Huskv 44”’

Leonhard  
#798336 Ok, krya på dig ! /Leo

TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Leonhard  
#799068 Hej, jag lägger ut en påminnelse, anersimyra : hittade du något lock i påsk ? Och Johan, vänligen hör av dig när du har kollat. / Mvh Leo

TS
Användarvisningsbild

Nyborg  
#799071 Ja det glömde jag ju att titta efter, ursäkta! Ska skriva en lapp och lägga in en påminnelse. Jag gick och tänkte på det hela veckan, men sen var det som bortblåst...

Användarvisningsbild

Leonhard  
#799080 Ok, då är vi två som är tankspridda. 😀 / Mvh Leo

TS
Användarvisningsbild

anersimyra  
Leonhard skrev:Hej, jag lägger ut en påminnelse, anersimyra : hittade du något lock i påsk ? Och Johan, vänligen hör av dig när du har kollat. / Mvh Leo

Jodå, men det var ett bensintanklock som för övrigt läcker..😬

Användarvisningsbild

Leonhard  
#799224 Aj, det var ju synd, men tack i alla fall för besväret. / Leo

TS
Användarvisningsbild

anersimyra  
Leonhard skrev:Aj, det var ju synd, men tack i alla fall för besväret. / Leo

Men jag tror att jag någonstans har ett oljelock som läcker om det kan vara av intresse? Det lilla som läcker under gång har ju ingen praktisk betydelse och vid förvaring så lägger man ju bara sågen på sidan.

Användarvisningsbild

Nyborg  
#799268 Jag har ett oljelock, hittade ett på en reservdelssåg. Ser bra ut i alla fall. Ska fixa ett kuvert och posta så snart jag kan. Skicka ett pm till mig med adress. /Johan 😀

Användarvisningsbild

Leonhard  
#799272 Ok, tack för svar båda två ! Då provar vi med ditt lock först Johan. V v skicka till : Lennart Samuelsson, Landfästet 8, 30224 Halmstad.

TS
Användarvisningsbild

Leonhard  
#800193 Hej igen Johan, vill inte vara tjatig, men bara en påminnelse, tacksam om du skickar locket snart, jag betalar givetvis porto + vad du vill ha för locket./ Mvh Leo

TS
Användarvisningsbild

Nyborg  
Leonhard skrev:Hej igen Johan, vill inte vara tjatig, men bara en påminnelse, tacksam om du skickar locket snart, jag betalar givetvis porto + vad du vill ha för locket./ Mvh Leo

Som sagt, är dålig på att skicka saker... glömmer lätt... ska ta tag i det när jag passerar ombudet nästa gång. 😀

Användarvisningsbild

Leonhard  
#800221 Ok, tack på förhand. /Leo

TS
Användarvisningsbild

Leonhard  
#812202 Hej , jag gör ett försök att ta upp denna tråden från i våras igen, ett oljelock till min gamla Huskvarna 44 Practica. anersimyra : du trodde att du hade ett lock fast det läckte visst lite men skulle funka, kan du få fram det tror du ? Johan, du skulle skicka ett lock , men det kom aldrig något. Jag var nyligen på Huskvarnamuséet (kan varmt rekommenderas om ni inte har varit där förut) där fanns även bl a en Huskvarna 44 inkl oljelock, men förstås , se men inte röra. 😀 / Mvh Leonhard

TS
Användarvisningsbild

anersimyra  
#812228 Jag kollar upp det nästa gång vi åker till ”stugan” vilket blir om tidigast två veckor. 🙂👍

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).