Motorsåg och handhållet

Kombidunk

160 inlägg 57070 visningar 18 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

totte  
#80338 Lika bra vi ger upp, går ändå inte att få den nu uråldrige Mange att ta reson! :lol:

Vad det du som drog igång det obantteg, det hade jag glömt för länge sen, lika glömsk som Mange är envis :mrgreen:

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#80359 Hahahaha.

Jo, nog är jag envis alltid!
Jag önskar jag kunde förklara hur det ser ut från mitt håll, men det är kanske lika bra o låta bli...

Det är solklart att jag kommer ALDRIG att acceptera detta utryck om att det är ett årtusende/Århundrade mer än faktiska antalet. Mycket möjligt att jag har fel som bara den, det är inget ovanligt, men 2010 är just 2010 för mig inget annat.

Avatar Fallback

Re: Kombidunk

Robertberg  
#80393
Mange skrev:Precis, nära som ett busk skott, men ändå inte ett hundratal hur gärna man än vill.


Jag påstår inte heller att 99 är lika med 100, men 99 är en del av 100, 99 är inte en del av 0. Med samma räknesätt är 2010 en del av 2100, och inte 2000. Förkortar man det med 2000 kan man säga att 10 är en del av 100, och inte utan 0.

totte skrev:Lika bra vi ger upp, går ändå inte att få den nu uråldrige Mange att ta reson! :lol:

Vad det du som drog igång det obantteg, det hade jag glömt för länge sen, lika glömsk som Mange är envis :mrgreen:


Jag tror också vi ger upp nu!
Jag tror detta är ungeför samma som när man gör teoridelen för körkortet, man ska inte tänka för mycket, för även om man har rätt så får man fel enligt facit.. Och det måste ju kännas bra för Mange att svenska folket i helhet räknad som han vill :grin:

Men egentligen kan man nog säga att det är Ekhagas fel, eftersom det var han som började prata om Flutite ;)

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

Fredrik Reuter  
#80395 Vad kan vara så poppis att diskutera kring kombidunkar började jag grunna på när sidantalet drog iväg på översiktssidan.
Ett besök gav svaret, härliga diskussioner detta!

Vad tror ni, ska jag göra ett försök att dela tråden så kan vi fortsätta diskutera vilket årtusende vi lever i en ny tråd?

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

Torparn79  
#80399
Admin@skogsforum skrev:Vad kan vara så poppis att diskutera kring kombidunkar började jag grunna på när sidantalet drog iväg på översiktssidan.
Ett besök gav svaret, härliga diskussioner detta!

Vad tror ni, ska jag göra ett försök att dela tråden så kan vi fortsätta diskutera vilket årtusende vi lever i en ny tråd?

ÄNTLIGEN!!! #:-s
gör det, törs aaaaldrig.. :-bd

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#80409 Japp, en delning av tråden vore bra - fast en delning av århundraden vore ännu bättre :lol:
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

totte  
#80412
Niking skrev:Japp, en delning av tråden vore bra - fast en delning av århundraden vore ännu bättre :lol:
/Niklas


=)) =))

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#80435 =))

Jag är oskyldig till denna röra! Det var obantteg som startade detta... 😈 😈 😈 😈

Det är nog inte fel o dela, man vet ju inte om det blir nåt infall o fortsätta denna diskussion som på ett utmärkt sätt visat att man inte behöver vara överens för att ha fel.... Nej det var inte så jag menade....

...man inte behöver tycka likadant för att ha kul. Så menade jag.

Lugn o trevlig diskussion om inget särskilt egentligen är riktigt roande!

Avatar Fallback

Re: Kombidunk

senmathal  
#80481 Ja så sant att man inte behöver var överens för att ha delade meningar. Den här typen av trådar bruikar nästan alltid spåra ur till ovänskat men så icke i detta forum och det är ju otoroligt bra.


/Mats

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

totte  
#80515
senmathal skrev:Ja så sant att man inte behöver var överens för att ha delade meningar. Den här typen av trådar bruikar nästan alltid spåra ur till ovänskat men så icke i detta forum och det är ju otoroligt bra.


/Mats


Just så, Mange är en mycket god vän oavsett vilket århundrade han föredrar att leva i. :mrgreen:
Att det inte spårat ur beror bara på att ingen börjat tala om vad man skall ha i kombidunken eller vad som krävs för att få använda sågarna som man fyller med innehållet. :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#80540 Men visst hittade jag många olika kombidunkar via google?

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

totte  
#80544
Slurfi skrev:Men visst hittade jag många olika kombidunkar via google?


Visst! Duktigt Slurfi! Du kom in på andra tiondet.

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#80549 Eftersom det var 12 dunkar på bild så blir det ju ett 20-tal bilder då!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Kombidunk

Robertberg  
#80550 Jag kom just på varför Mange vill leva i det 20e århundrandet!
Han vill ju inte att hans gamla sågar huxflux ska bli 100 år äldre :lol:

Användarvisningsbild

Re: Kombidunk

totte  
#80551 :D :))

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).