Socialt (mer om oss)

Hemvärnet

7 inlägg 2706 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Hemvärnet

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#773156 Någon här som är med i Hemvärnet? Vad gör ni, vad tycker ni?

Skicka meddelande om ni inte vill avslöja er.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Hemvärnet

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#773215 Ta bort tråden, vi pratar inte om detta öht i nuvarande spända läge.

Avatar Fallback

Re: Hemvärnet

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#773220 Är det hemligt om man är med i Hemvärnet? 😀

   TS
Avatar Fallback

Re: Hemvärnet

tallen100  
#773237 Allå allå emliga armen 🤫😉

Avatar Fallback

Re: Hemvärnet

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#773246 Att hemvärnet finns och har god tillströmning av frivilliga för dagen är ingen hemlighet, Det står i dagspressen och det kan Ivan den förskräcklige gott få reda på om han har missat det. Däremot ska vi inte diskutera organisation och uppgifter på detaljnivå.

Avatar Fallback

Re: Hemvärnet

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#773257 Med tanke på alla videor som Hemvärnet lägger ut med medlemmar som pratar öppet om varför de är med och det stora behovet de har att rekrytera, så är de nog ingen där som har några problem att det diskuteras även på skogsforum.

Ta chansen och rekrytera!

   TS
Avatar Fallback

Re: Hemvärnet

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#815542 Jaha, nu har jag mer "insiderinformation" efter 8 dagar i kungens kläder. Vapenutbildning. Ganska tufft fysiskt för en som bara jobbar lite i skogen då och då, men den enda i min grupp som inte hade något problem med att lyfta tungt var en 28-åring som tävlat styrkesport seriöst i 15 år.

Vi var 3 gamla och 3 nya i vår grupp, men det funkade alldeles utmärkt med sammanhållningen. Väldigt blandad bakgrund och ålder, vilket absolut inte spelade någon roll.

Vi jord- och skogsbrukare är de som mest tjänar på ett stabilt samhälle, ta chansen att hjälpa till!

Fråga gärna (här eller privat) om det är något ni undrar över, inga frågor är för dumma.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).