Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

Köld gränser skogsmaskiner.

35 inlägg 14362 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Köld gränser skogsmaskiner.

Knegarn  
#76971 hmm, -29,4. det bir att sitta hemma idag igen då

Olofsfors skogsmaskinsband
Avatar Fallback

Re: Köld gränser skogsmaskiner.

Valmet 890  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#77001 blev vilodag idag... -34 vid maskinerna. Värsta jag såg på termometern på vägen hem därifrån var -38... Hujja :(

Avatar Fallback

Re: Köld gränser skogsmaskiner.

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#77029 Vill inte gärna starta under -20 även om det går. Pumpar och sånt som ska börja dra runt i sirap är väl det som tar mest stryk. Fick hem min nya 810 när det var -29 och vi fick ju igång den och av trailern efter lite bök. Hade min gamla häck ute på blocket men fick ta väck annonsen. Blev nerringd av köpsugna sörlänningar som ger sig fan på att dom ska komma och plåga igång den. " jo men vi har startkablar med oss". Som om det skulle vara problemet.

Avatar Fallback

Re: Köld gränser skogsmaskiner.

HÅkan N  
#77044
Skogsola skrev:Vill inte gärna starta under -20 även om det går. Pumpar och sånt som ska börja dra runt i sirap är väl det som tar mest stryk. Fick hem min nya 810 när det var -29 och vi fick ju igång den och av trailern efter lite bök. Hade min gamla häck ute på blocket men fick ta väck annonsen. Blev nerringd av köpsugna sörlänningar som ger sig fan på att dom ska komma och plåga igång den. " jo men vi har startkablar med oss". Som om det skulle vara problemet.



Ha ha :lol:

Avatar Fallback

Re: Köld gränser skogsmaskiner.

Martin_h_83  
#77162 vi har stått hela veckan vi pga av kyla, har varit runt 30grader
som tur är så tog vi hem skotarn å skördarn till verkstan före kylan så dom står inne å mår gott:)
får hoppas att det vänder efter helgen för det här går ju inte

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).