Jönköping (F)

Först ut!

50 inlägg 35158 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Först ut!

ATK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73224 Jag bor också i F-län, dock ej i Småland.

Användarvisningsbild

Re: Först ut!

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73248
totte skrev:Och var håller sågmek och ryd hus nånstans? Vesslan med förresten?


Samma stad som Östboskolan :grin:

Vesslan

   TS
Användarvisningsbild

Re: Först ut!

totte  
#73288 Kul, min 90-åriga morsa bor i den staden! Får väl höra av mig när jag skall åt trakten så får du bjuda på fika!

Användarvisningsbild

Re: Först ut!

ojvan  
#73334 Ansluter mig till tråden, blir mitt första inlägg efter några månader av medlemskap och intressant läsning :-bd . Aldrig fått tummen ur . . .
Bor i Vetlanda kommun åt Nässjöhållet till. :grin:

Avatar Fallback

Re: Först ut!

JD 810  
#74693 Huskvarna om man får vara med

Jd 810 :grin:

Avatar Fallback

Re: Först ut!

bema  
#75101 Hör hemma i Malmbäck

Användarvisningsbild

Re: Först ut!

Vesslan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75102
totte skrev:Kul, min 90-åriga morsa bor i den staden! Får väl höra av mig när jag skall åt trakten så får du bjuda på fika!


Såklart du är välkommen på fika totte! Hör av dig när du gör din Sverige turne till sommaren så får du ett studiebesök på "farmen"

Ciao
Vesslan

   TS
Användarvisningsbild

Re: Först ut!

totte  
#75120 Tack, låter bra, hoppas det skall kunna bli av, skall bli mycket trevligt isåfall!

Användarvisningsbild

Re: Först ut!

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75355 Kan ju också hoppa in här, kommer att jobba nere omkring jönköping under vintern, vi bor i en stuga vid riddersberg, mellan jönköping och tenhult... mest jobb ser dock ut att bli på andra sidan jönköping mot bankeryd och mullsjö...

Användarvisningsbild

Re: Först ut!

totte  
#75372 Det är bra att du hoppar in, en västerbottning som jobbar i Småland balanserar fint mot en smålänning som bor i Västerbotten 8)

Avatar Fallback

Re: Först ut!

JD 810  
#75427 Hejsan Skogsgotte du är så välkommen ska du vara här länge och röja ? Åt vem röjer du då ?

Användarvisningsbild

Re: Först ut!

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75431 fram tills mitten av mars skulle jag tro, villl ha en månads semester innan man drar igång med arbetet här uppe i norrland annars skulle man ha stannat ett tag till....

Röjjer åt södra. Lät som att dom hade relativt svårt att få tag på röjningsfirmor iallafall omkring jönköping eftersom de flesta som jobbar med röjning har enskilda firmor utan ansställda och dessa företag vill facket ej ha så...

men jag ska inte klaga verkar finnas gott om arbete :)

Avatar Fallback

Re: Först ut!

Henrik Petersen  
#77420 Jag ansluter jag med. Bor straks utanfor Hjältevad

Henrik

Avatar Fallback

Re: Först ut!

New holland patu  
#79257 Tjenna 2.5 mil söder om Jkpg. Jodå......

Avatar Fallback

Re: Först ut!

TommmySpa  
#80629 Som vanligt står jag inte först, om man inte vänder på kakan. Bor i Sävsjö, av alla hålor, men kommer från Stockholm och Södermanland vilket inte heller är något att skryta om, så glöm det.
TommmySpa (skulle egentligen vara tompaspa men jag var väl inte direkt nykter när jag anmälde mig som medlem).

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).