Slurfi skrev:Vad blev det nu för mobbing mot män?
Hur tänkte du nu?
Slurfi skrev:Vad blev det nu för mobbing mot män?
obantteg skrev:Sen när har kvinnor sämre minne och är mindre rädda om dyra saker än män?
Vesslan skrev:Kör man mindre så är det lättare att missa detaljer.
mmart skrev:Hur blir det med spakarna?
MAFA skrev:Jag hade el on/off på min förra vagn. En Farma CT 6,5 - 12, 4wd. Funkade väldigt bra och jag tyckte nog inte att det var okänsligt. Kan lova att när du kört detta ett tag så vill du inte se ett flerspaksalternativ mer. Hade bara min vagn i 3 år men under denna tid höll elekroniken och jag kör förhållandevis många meter om året.
MAFA skrev:Gripen stängs inte helt eller öppnar helt när du trycker på knappen. Du kan "stanna" gripen när som, bara att släppa knappen. Hängde du med??? Genom små tryckningar kan du få in en ganska bra känsla ändå t.ex. om du klämmer en stock mitt på etc.
När det gäller stödben är jag ganska mycket för lavett. Ibland händer det att vagnen vill välta, då är det lätt att rädda situationen genom att fälla benet innan det välter, skulle det ändå välta är det lätt att få upp vagnen igen genom att bara fälla benet.
obantteg skrev:On/off innebär att ventilerna öppna lika mycket varje gång du trycker på knappen, antingen är ventilen helt öppen eller helt stängd. Du kan inte smyga genom att bara öppna ventilen halft, det är helt enkelt bara on eller off. Men du kan självklart nöja dig med att bara köra ut uskjutet halvvägs, men det blir lite svårare med millimeterprecisionen
Vesslan skrev:Det måste ju bero lite på hur mycket flöde man kör (dvs hur stark pump och hur mycket gas man har) hur snabbt rörelsen sker?
Det blir ju lättare om det inte går så fort!
Men att ta upp ägg eller mobiltelefoner lär väl inte vara möjligt
Tänkte iofs köra virke så det går nog bra ändå!!!
Vesslan