Socialt (mer om oss)

Senaste filmen!

200 inlĂ€gg 58465 visningar 23 följer Svara, dela mm...   
AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#732873 😂
Kanske inte bÀsta upplevelsen av den filmen.

Elmia
AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

ananders  
#733560 En reklamfilm för en ny vĂ„rkornsort gjord pĂ„ jobbet, sista minuten Ă€r mest intressant nĂ€r man filmar tröskorna och dĂ„ speciellt den som Ă€r mĂ€rkt med en 2:a. 😎


AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

machonisti  
#733586 Det blev norskt ikvÀll!

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#733596 SĂ„g Rambo II igĂ„r. Kultur i den högre skolan. 😁

AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

paavo25  
#734197


Metsa man, han hugger pÄ, han. Nu har han uppgraderat till en valtra 8050 som basmaskin. FÀller mot körspÄret med batterisÄg de han ej rÀcks med naarvaklippen pÄ patruuna 50 kranen. Figuren sÄ nÀra huset han bor i, morgÄskiftet med ett batteri, sedan hem och Àta, och ett fullt batteri med pÄ kvÀllskifte. dagigen videon, pÄ finska, med slangbrott, brytna svÀrd osv, sÄnt som hÀnder nÀr man pynjar pÄ.

AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

machonisti  
#734206

Mellansonen valde film igĂ„r kvĂ€ll, dĂ„ han pga snuva hölls hemma đŸ˜±

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

svempus  
#739526 Terminator 2: Judgment Day sett den mÄnga gÄnger men den Àr lika bra för det ÀndÄ..

AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#739529 Snart jul. DĂ„ ska Die Hard 1 ses om. Typisk julklassiker

AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

machonisti  
#739561 Ah Erre du Àr traditionsbunden. Jag tittar alltid pÄ Ivanhoe pÄ nyÄr. Inte för sjÀlva filmen utan upplevelsen av till vilken grad frun retar upp sig över att jag orkar se pÄ filmen i Är igen.

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

KallkĂ€llene  
#739564 SjÀlv kollar ja alltid pÄ sÀllskapsresan (1an) samt Snowroller under jul Ä NyÄr

Avatar Fallback

Re: Senaste filmen!

tallen100  
#739582 Jönssonligan hör till mellan jul och nyĂ„r 😎

AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#739586
machonisti skrev:Ah Erre du Àr traditionsbunden. Jag tittar alltid pÄ Ivanhoe pÄ nyÄr. Inte för sjÀlva filmen utan upplevelsen av till vilken grad frun retar upp sig över att jag orkar se pÄ filmen i Är igen.

Med vissa saker.
Die Hard lider jag inte av att se sĂ„ dĂ„ Ă€r det en bra tradition. 😁.

Ivanhoe har jag nog aldrig orkat se frĂ„n start till slut. Man ser olika delar varje Ă„r. SĂ„ snart har man kanske sett hela fast i omgĂ„ngar. 😉

Avatar Fallback

Re: Senaste filmen!

alias  
#739624
Erre skrev:Snart jul. DĂ„ ska Die Hard 1 ses om. Typisk julklassiker


MĂ„ste bero pĂ„ att Bruce Willis och Tomten Ă€r sĂ„ lika, bĂ„de till sĂ€ttet och utseendet! 😉

MVH
Alias

AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#739625 Exaktamundo
yippee ki yay motherfucker sĂ€ger vĂ€l alla tomtar? 😁

AnvÀndarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

machonisti  
#739730
Erre skrev:
machonisti skrev:Ah Erre du Àr traditionsbunden. Jag tittar alltid pÄ Ivanhoe pÄ nyÄr. Inte för sjÀlva filmen utan upplevelsen av till vilken grad frun retar upp sig över att jag orkar se pÄ filmen i Är igen.

Med vissa saker.
Die Hard lider jag inte av att se sĂ„ dĂ„ Ă€r det en bra tradition. 😁.

Ivanhoe har jag nog aldrig orkat se frĂ„n start till slut. Man ser olika delar varje Ă„r. SĂ„ snart har man kanske sett hela fast i omgĂ„ngar. 😉

Vi Ă€r sĂ„ lĂ„ngt i förhĂ„llandet att hon tror att jag tittar pĂ„ filmen varje Ă„r oavsett om jag tittar eller inte 😎

   TS
Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).