Socialt (mer om oss)

Vad har ni för snöskoter.

59 inlägg 27715 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för snöskoter.

totte  
#73570 Och var är "här"?

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för snöskoter.

ICE  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73574 Jag finns i västra Härjedalen. Var -23 i natt och har legat runt -19 hela dagen i dag. Undrar hur kallt det blir i natt ...

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för snöskoter.

totte  
#73575 Jaha ja, ett känt köldhål förvisso!

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för snöskoter.

ICE  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73579 Jo det kan vara bistert jävlar men jag trivs superbt ändå. Har flyttat upp hit från Mälardalen och byggde ut fritidshuset till permanentbostad. Kallaste jag kört skoter i var -35 -36 förr en massa år sen men det var inget nöje direkt utan mest en tokig idé att kolla om det gick.
Gick med hundarna en gång vid ungefär samma temp och då frös ögonlocken mina så jag inte kunde blunda, det var en rätt konstig känsla.

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för snöskoter.

sködarförare  
#73884 Vart i Västra Härjedalen bor du Ljungdalen Hamra eller............................Har själv bott i krokarna

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för snöskoter.

sködarförare  
#73885
ICE skrev:Har en Lynx Sporttouring 600-04 och en SkiDoo Skandic 377 82-83.
Funderar på att byta Lynxen till nåt nyare men den får bli kvar nån säsong till tror jag.

- 15 grader här nu men lite dåligt med snö men det kommer väl. Premiären är iaf gjord för några veckor sen, behövde flytta om lite i garaget så jag tog ut bägge och smågasade lite efter vägen.

Fn vad avis jag blir här regnade rimmfrosten bort inatt :(( :(( :(( :((

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad har ni för snöskoter.

ICE  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#74869 Jag bor i Tännäs 1,5 mil från Funäsdalen, vart bor du själv ?
Idag har de börjat grundprepareringen av några leder så snart börjar säsongen men det behövs några decimetrar till för att det ska bli riktigt bra.
I Bruksvallarna, Tänndalen och Ramundberget är det dock bra med snö redan och fint före på fjällen.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för snöskoter.

Bax  
#74897 Jag kör en Lynx Forest Fox. Premiären avklarad för två veckor sedan :)

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för snöskoter.

Contorta  
#74900 Jag har en spark :ugeek:

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för snöskoter.

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#74905
Contorta skrev:Jag har en spark :ugeek:

Bra, många har inte det ens.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för snöskoter.

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75133 Jag införskaffade en mkt snygg maskin åt pojkarna, frugan antyder att även jag kommer att kommer att låna den så ofta jag bara hinner, och det får väl tiden utvisa, men den är snygg iaf.
Polaris XC 500 2004

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för snöskoter.

H-E  
#75134 Vilken skräll Slurfi att det blev en Polaris!

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för snöskoter.

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#75135
H-E skrev:Vilken skräll Slurfi att det blev en Polaris!

Jojo, man är väl lite inkörd på Märket.

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni för snöskoter.

Elias  
#75205 Körde faktiskt första milen med min "nya" maskin. En Ski-doo renegade 800R -08a

Avatar Fallback

Re: Vad har ni för snöskoter.

sködarförare  
#75876
ICE skrev:Jag bor i Tännäs 1,5 mil från Funäsdalen, vart bor du själv ?
Idag har de börjat grundprepareringen av några leder så snart börjar säsongen men det behövs några decimetrar till för att det ska bli riktigt bra.
I Bruksvallarna, Tänndalen och Ramundberget är det dock bra med snö redan och fint före på fjällen.

Jag bor i Järbo utanför Sandviken men jag har bott i Ljungdalen,på Völlan, Messlingen, sveg o Glöte tidigare. Känner du Erik från Tännfallet pluggade o festade med Klabbe Myhr ett tag polade med en brud i ljungalen men blev förtjust i Helen Hjort på Völlan under en blöt natt på Gyllene Bocken på det viset hamnade jag i Mässlingen.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).