Traktorer och processorer

Niab

6 inlägg 2158 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Niab

Stenolof  
#735442 Hej, har precis köpt en niab stegmatare, en äldre svart, och undrar lite med reservdelar,svärd, slitdelar,m.m. går det att få tag i?



   TS
Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Niab

Erre  
#735451 Har en jag med.
Men har inte behövt några delar än så jag har dålig koll på vart man ska vända sig.

@Kippen
@Dank

Avatar Fallback

Re: Niab

DanK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#735452 Tja, jag har en svart Niab också men inte använt den de senaste åren och därmed inte behövt delar heller 😉.
Tyvärr ingen hjälp från min sida alltså.
Lycka till iaf!

Användarvisningsbild

Re: Niab

Kse  
Avatar Fallback

Re: Niab

AKKAMAAN  
#735532
Stenolof skrev:Hej, har precis köpt en niab stegmatare, en äldre svart, och undrar lite med reservdelar,svärd, slitdelar,m.m. går det att få tag i?

Har mig att det SIDE system som tillverkade/marknadsförde NIAB på 1980-1990-talet
ForsMW ser ut att ha övertagit tillverkningen av den nya NIAB-processorerna
Hör med någon av dessa 2.
Sedan tror jag Kjell Jonsson i Östersund AB sålde NIAB på den tiden, kan också vara värt ett samtal

Användarvisningsbild

Re: Niab

Kippen  
#735638 Farma / Fors MV återförsäljare bör ju kunna få fram delar, i alla fall till de nyare gröna.
Vinschen är ju en Star på de svarta och det är Sonnys maskiner i Grästorp som har delar till.
Mvh Kippen

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar