Öppna kategorin

Koppom Maskin på Blocket

7 inlägg 3123 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Koppom Maskin på Blocket

jocke.edlund  
#729390 Hälften av alla annonser under kategorin "Skogsmaskiner" på Blocket är nu från Koppom Maskin.

Jag har inget emot Koppom Maskin som företag (förutom möjligtvis att de skaffat sig en monopolliknande ställning på marknaden för begagnade delar) men antalet annonser de har på Blocket är irriterande.

För alla er som tröttnat på att ändlöst skrolla förbi annonser för o-ringar, däck och kedjor kommer här ett tips:
Sök på -koppom så försvinner alla Koppoms annonser 👍



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Koppom Maskin på Blocket

Camaro1969  
#729401 passa på att lägg till -klaravik och -auktion med så blir det toppen :)

tidigare var det "EJ AUKTION" "EJ KLARAVIK" man hade som standar sökfras, är det nu alltså ett "-" minustecken istället?

Avatar Fallback

Re: Koppom Maskin på Blocket

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#732295 Mailade en fråga till blocket om de inte kunna lägga in så man kan välja bort vissa annonsörer. Det hade de inte tänkt på. Men blir vi fler som efterlyser det så kanske......

Användarvisningsbild

Re: Koppom Maskin på Blocket

Bax  
#732330 Bra.
Koppom och Ingemar står väl för majoriteten av annonserna snart.

Avatar Fallback

Re: Koppom Maskin på Blocket

lm  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#732335 Och vi värmlänningar är bra på att terrorisera via Blocket, vi har Thoréns i Kil också. :-o

Avatar Fallback

Re: Koppom Maskin på Blocket

bengt.a  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#732339
Bax skrev:Bra.
Koppom och Ingemar står väl för majoriteten av annonserna snart.

Vad fasen lever den där Ingemar på ? Inte är det då att omsätta begagnade maskiner.

Användarvisningsbild

Re: Koppom Maskin på Blocket

Camaro1969  
#732340
lm skrev:Och vi värmlänningar är bra på att terrorisera via Blocket, vi har Thoréns i Kil också. :-o


ja men dom kan man ju handla av iaf :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).