Skördare

SMF stämman

8 inlägg 2434 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

SMF stämman

hajo  
#70662 :?: Någon som skall på SMF stämman i Sundsvall som går av stapeln nu på fred & lörd. Brukar vara trevligt med lite mingel bland utställarna :mrgreen:



   TS
Avatar Fallback

Re: SMF stämman

Solo  
#70722 Självklart att man åker på SMF-stämman till Sundsvall. Skönt med ett avbrott mitt i "svartaste" hösten!

Avatar Fallback

Re: SMF stämman

AndreasOls  
#70759 åker dit imorgon.

Avatar Fallback

Re: SMF stämman

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#71007
hajo skrev::?: Någon som skall på SMF stämman i Sundsvall som går av stapeln nu på fred & lörd. Brukar vara trevligt med lite mingel bland utställarna :mrgreen:


alltid trevligt med "mingel" , B-) ..men typ vad hände ? och hur mycket bättre blev det för dom som startar 05 :00 imorrn ??? .. vad fick dessa för utdelning av sitt medlemskap .. rent ekonomiskt ? priser o.s.v ... haha! tur att man är en fri man ...så det så

Avatar Fallback

Re: SMF stämman

hajo  
#71078
"spindeln" skrev:
hajo skrev::?: Någon som skall på SMF stämman i Sundsvall som går av stapeln nu på fred & lörd. Brukar vara trevligt med lite mingel bland utställarna :mrgreen:


alltid trevligt med "mingel" , B-) ..men typ vad hände ? och hur mycket bättre blev det för dom som startar 05 :00 imorrn ??? .. vad fick dessa för utdelning av sitt medlemskap .. rent ekonomiskt ? priser o.s.v ... haha! tur att man är en fri man ...så det så


Kan hålla med om detta, det är nog en klubb för inbördes beundran :!:

   TS
Avatar Fallback

Re: SMF stämman

zeaflower  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73190 Man brukar u tala om "De tre STORA" WWF, Amnesty och SMF. Organisationer som verkligen gör skillnad och får saker o ting att ändras! 8) Nej, den dagen dom lyckas driva igenom nåt vettigt så är jag den förste att erkänna att jag hade fel :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: SMF stämman

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73274
zeaflower skrev:Man brukar u tala om "De tre STORA" WWF, Amnesty och SMF. Organisationer som verkligen gör skillnad och får saker o ting att ändras! 8) Nej, den dagen dom lyckas driva igenom nåt vettigt så är jag den förste att erkänna att jag hade fel :mrgreen:


ja inte f-n vet jag ? vad just SMF kan tillföra .. visst! en del kurser o.s.v ..och resor ... men ..men tur att man icke är medlem

sånt skit ! håller ju Åkeriföreningen på med även .

och man får sällan se resultaten ..man blir så trött..

Avatar Fallback

Re: SMF stämman

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#73368 nu är det väl läge för SMF att starta en kurs i "hur man driver virke ur blöta marker" .. det gäller ju att "bygga broar" :-B

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).