Öppna kategorin

Tullen

5 inlägg 1336 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Tullen

Sture Andersson  
#726114 Lyssna på ettan i radion ,monica saarinen intervjua tullen ,man får högt blodtryck av att lyssna på detta. Tullen har tydligen inte med i sitt åtagande att leta efter stöldgods alls .Riksdagen har tydligen beslutat att dom inte ska syssla med stöldgods .Enda fallet är tydligen om dom stannar en bil av nån annan anledning och dom hittar stöldgods ,då anmäler dom det annars letar dom inte efter stöldgods alls .
Enligt monica saarinen så har tydligen Sverige blivit drömland för liger för här finns ingen koll.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Tullen

nilsszzon  
#726117 nej det är fritt fram ut ur landet, jag jobbar precis vid hamnen i södra sverige varje sommar och transporterna på kvällarna är i regel äldre lantbruksmaskiner och redskap, efter 21 tiden öker trafiken av just dessa trailrar drastiskt.

Avatar Fallback

Re: Tullen

Elmhult  
#726124 Det drabbar ju bara oss som bor på landet. Så det skiter väl Stockholm i. Vi är ju ett pack de bara bryr sig om att ljuga för strax innan valet.

Avatar Fallback

Re: Tullen

Sture Andersson  
#726133
Elmhult skrev:Det drabbar ju bara oss som bor på landet. Så det skiter väl Stockholm i. Vi är ju ett pack de bara bryr sig om att ljuga för strax innan valet.

Det det handlar om har du fått ihop med ditt korta inlägg perfekt.

   TS
Avatar Fallback

Re: Tullen

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#726134
Elmhult skrev:Det drabbar ju bara oss som bor på landet. Så det skiter väl Stockholm i. Vi är ju ett pack de bara bryr sig om att ljuga för strax innan valet.

Men de har reagerat lite när de blev för många lyxbilar som blev slaktade på dyr utrustning

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).