Motorsåg och handhållet

Har jag fel förbränning?

49 inlägg 7078 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Har jag fel förbränning?

Klyv Bixby  
#685060 Oki, var bara en tanke som slog mig. Handlarn gick igenom sågen så allt ska vara just nu iaf 😀

   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Har jag fel förbränning?

Klyv Bixby  
#723855 Gjorde lite service idag å rengöring. Bytte alla vibrationsgummin och fjädrar och en ordentlig rengöring.

Tyvärr så hittade jag på att min oljepump var trasig 😥 wormdriven och fjädern var kaputt.
Beställde en ny del, men kan inte riktigt se hur fjädern är tänkt att sitta 🤔 🤔 någon kanske kan rita lr berätta hur det är tänkt änden ska låsas. 😇

   TS
Användarvisningsbild

Re: Har jag fel förbränning?

Williamm  
#723859
Klyv Bixby skrev:Gjorde lite service idag å rengöring. Bytte alla vibrationsgummin och fjädrar och en ordentlig rengöring.

Tyvärr så hittade jag på att min oljepump var trasig 😥 wormdriven och fjädern var kaputt.
Beställde en ny del, men kan inte riktigt se hur fjädern är tänkt att sitta 🤔 🤔 någon kanske kan rita lr berätta hur det är tänkt änden ska låsas. 😇

Fjäderns ända hakar i en skits i kopplingstrumman. Det är snarare en arm.

Användarvisningsbild

Re: Har jag fel förbränning?

Klyv Bixby  
#723863 Ahaa, tack för det 👍

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).