Öppna kategorin

Marknad säljes

5 inlägg 3007 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Marknad säljes

Sture Andersson  
#718822 Kolla lite säljes på marknad ,sista annonsen insatt i mars .
Har massa som jag skulle behöva sälja , synd att det är så dålig snurr där ,är ju ingen ide ödsla kraft på att lägga in annonser om det är så dålig snurr .
Tycker vi borde ha saker som inom gjord o skog som alla skulle vara intreserade av.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Marknad säljes

morco  
#718828 Ja det är lustigt att det på ett forum med så många aktiva inte är bättre snurr på grejerna.

Då jag även jagar hänger jag även på Robsoft vilket i stort är ett liknande forum för andra böjelser, där är köp och sälj en egen kategori med stor aktivitet.

@torbjörn, har ni övervägt ett liknade upplägg? På Robsoft är detta en av kategorierna jag mest besöker.

Avatar Fallback

Re: Marknad säljes

tallen100  
#718829 Det var bättre mycket förut, när det som idag är marknad var kategori med egna trådar, och dök upp i aktiva trådar.

Användarvisningsbild

Re: Marknad säljes

Torbjörn Johnsen  
#718891 Marknadsdelen är definitivt något som vi ksn utveckla och som vi pratat om. Det finns med som framtida möjligheter👍

Avatar Fallback

Re: Marknad säljes

leifa.k  
#721665
Sture Andersson skrev:Kolla lite säljes på marknad ,sista annonsen insatt i mars .
Har massa som jag skulle behöva sälja , synd att det är så dålig snurr där ,är ju ingen ide ödsla kraft på att lägga in annonser om det är så dålig snurr .
Tycker vi borde ha saker som inom gjord o skog som alla skulle vara intreserade av.


Du har ingen väl fungerande 90cc motorsåg till salu?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).