Socialt (mer om oss)

EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

121 inlägg 38138 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

totte  
#70700 Tycker det låter bra med sisådär en vecka efter midsommar eller så. Fixar sig med övernattning för mig och hunden, vi har sovplats i bilen :grin:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

MickeBM  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70716 Oj, vad kul detta låter...!
Avståndet avskräcker tyvärr.
Men man kanske skulle övertyga gumman om fördelarna med en semestertripp till nordligare breddgrader. :)

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Torparn79  
#70717
MickeBM skrev:Oj, vad kul detta låter...!
Avståndet avskräcker tyvärr.
Men man kanske skulle övertyga gumman om fördelarna med en semestertripp till nordligare breddgrader. :)

tycker oxå att det låter som ett kanonförslag ifrån "spindeln"..
ska försöka övertyga gumman härhemma oxå..

@MickeBM:
vi får väl slå följe på väg upp..
aldrig fel att samåka även om man åker varsina bilar..

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

MickeBM  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70719 Det låter som en utmärkt idé, som sagt roligare om man är ett gäng på vägen.
Kanske fler som är intresserade av att bilda tattartåg. :)

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70756
MickeBM skrev:Det låter som en utmärkt idé, som sagt roligare om man är ett gäng på vägen.
Kanske fler som är intresserade av att bilda tattartåg. :)


nog tycker jag det vore skoj , att få träffa forumanvändare som visar intresse , det skulle nog inte skada , att

träffas ett gäng , helt kravlöst , för att vara sociala ;) ... men det ena medför det andra , och det är just det

ska planera här , ...skogsfolk träffas , och saker och ting dryftas på en privat nivå ;) ... och jag hoppas

anslutningen av entrepenörer och folk blir så stor att jag måste ha MEGAFON när jag håller tal :-bd

men åter till "den krassa verkligheten" ...tyvärr är det ju så att vissa inte klarar att sitta vid samma bord

o.a.s vad som serveras , och så kommer det alltid att vara ...

så till alla ev. besökare av "sommarträffen" så kan jag säga att jag är en HELT fristående entrepenör och kör i

princip bara på egenskog ... förutom "litte" externt denna säsong :D

   TS
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70856 haha! .. mitt senaste inlägg här blev nog på gränsen till "juridiskt tråkigt" att läsa ? .. men tro inte allt ni läser :D

det är "skrivfelsnisse" ..och dennes bror "vinklafelsnisse" som härjat som huliganer =))

och givetvis ! ska vi ha med "Torparn79" ..och "MickeBM" sedan att övertyga damerna borde inte vara nåt problem ... sveriges 3 dje största handelsplats BIRSTA ..birsta city och här finns allt , och då menar jag f-n allt och alla större märkesbutiker , i alla kategorier ...googla birstacity / birsta , .. 15 - 20 minuter härifrån :-bd

så det borde räcka som "lockbete" ;) , .. fyll kreditkortet grabbar ... för en sommarträff det blir det :-bd

   TS
Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Torparn79  
#70870
"spindeln" skrev: och givetvis ! ska vi ha med "Torparn79" ..och "MickeBM" sedan att övertyga damerna borde inte vara nåt problem ... sveriges 3 dje största handelsplats BIRSTA ..birsta city och här finns allt , och då menar jag f-n allt och alla större märkesbutiker , i alla kategorier ...googla birstacity / birsta , .. 15 - 20 minuter härifrån :-bd

så det borde räcka som "lockbete" ;) , .. fyll kreditkortet grabbar ... för en sommarträff det blir det :-bd

hmm, skitbra tips angående handelsplatsen, finns säkert karlar på det här forumet som har nytta av det i sin "övertalningskampanj", tyvärr hjälpte det inte mig någonting alls..
min hustru är lite mer av bonnkärringstypen, ska man åka till Ikea ska man veta exakt vad man ska ha, helst veta exakt var i butiken man hittar det för att kunna löpa in, grabba tag i de grejor man behöver och sen löpa till kassan..
var faktiskt på Ikea igår fredag, runt 11:30-tiden, efter 3 minuter såg jag paniken i blicken :-s @-) på henne, ni vet, den som "skriker" ut fort som faaan..

skulle jag ordna så hon får åka till Ullared så är jag övertygad om att skiljsmässopapprena finns färdigskrivna inom ett par timmar.. :D

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

masterchief  
#70874 Det hela är en fråga om köp och motköp :???: :lol:

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70976 ok! "torparn79" .. jag har i skrivande stund inte nåt bra att argumentera med ;) ..Hmm!
å andra sidan så tror jag att det är ett glatt gäng forumanvändare som kommer att ses och ha trevligt och kul ,
och eftersom det är "farsdag" idag ..så tycker jag det finns "läge" för ett framläggande om en förförhandling i detta ärende :-bd ..kom igen nu .. och visa vart tofflorna ska stå =))

   TS
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70978 Har jag missat info om när var och hur? Eller jag är helt yr? =))

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70991
kjugekarlsson skrev:Har jag missat info om när var och hur? Eller jag är helt yr? =))


det kommer info om när var och hur , ..nån av veckorna efter midsommar blir det dock , och camping på min gård blir det , så husbil , vagn är att rekomendera ... sedär nu fattas ju inte så mycke info B-)

   TS
Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

kjugekarlsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70992 Jaha, okej nu är jag lite mindre yr, tack spiderman! :D

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

MickeBM  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#71331 För min del kan nog centret hjälpa. :)
Ska göra vad jag kan.
"Gumman, ska vi åka 42 mil för att shopa?" :D

Avatar Fallback

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Jakob_Patring  
#71338 Det skulle vara skitkul med en träff för alla skogsnissar. Det skulle också vara ett tillfälle för mig att testa en aktivitet för de äldre barnen från 14-108 år. Eftersom jag är ett historiefreak så kommer jag nån gång i framtiden införskaffa en kastyxa och en RIKTIG musköt. Musköten ska införskaffas för att användas. Det som är roligt med såna vapen är krutröken, smällen, laddandet och den slumpmässiga träffsäkerheten.

Kanske någonting att leka med i början av festen? Jag kan inte lova något, men finns det intresse så kommer det öka chansen att jag letar efter "leksaken".

Användarvisningsbild

Re: EN TRÄFF NÄSTA SOMMAR

Knegarn  
#71345 ok, då har vi alltså KNIV, MOTORSÅG, KASTYXA OCH MUSKÖT!
...nån som tänkt ta sig levande ur festen? :D

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).