Öppna kategorin

Träff i norra halland efter vaccination (aug/sep)

2 inlägg 1453 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Träff i norra halland efter vaccination (aug/sep)

rejser  
#708019 Vi har ju alla varit stillasittande och lite internet-förblindade under lång tid och vi sitter hemma och tänker.

Nu finns det ju inga garantier för hur någonting går eller om det kommer mutationer som vaccinet inte biter på men vi funderar ändå på om det finns något intresse för om allt går bra att köra en liten sammankomst åter igen på något av våra områden. (följer fhm's riktlinjer)

Så jag tänkte att det här skulle kunna vara en optimistisk tråd om framtid och om vad vi skulle vilja titta på och prata om utifall att det blir av.
Sedan en generell intressekontroll på väldigt lös basis.

Området är som vanligt mellan Ullared och Varberg (Nösslinge, eventuellt Rolfstorp beroende på vad som är intressant att titta på).

Låt optimism flöda och fundera på vad ni skulle vilja prata om på en träff i framtiden även om det känns avlägset!



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Träff i norra halland efter vaccination (aug/sep)

fendt311  
#708030
rejser skrev:Vi har ju alla varit stillasittande och lite internet-förblindade under lång tid och vi sitter hemma och tänker.

Nu finns det ju inga garantier för hur någonting går eller om det kommer mutationer som vaccinet inte biter på men vi funderar ändå på om det finns något intresse för om allt går bra att köra en liten sammankomst åter igen på något av våra områden. (följer fhm's riktlinjer)

Så jag tänkte att det här skulle kunna vara en optimistisk tråd om framtid och om vad vi skulle vilja titta på och prata om utifall att det blir av.
Sedan en generell intressekontroll på väldigt lös basis.

Området är som vanligt mellan Ullared och Varberg (Nösslinge, eventuellt Rolfstorp beroende på vad som är intressant att titta på).

Låt optimism flöda och fundera på vad ni skulle vilja prata om på en träff i framtiden även om det känns avlägset!

Bra innovativt tänkande rejser. Bättre med framåt tänkande i dessa tider. 👍

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).