Motorsåg och handhållet

Tejp till brytjärn

39 inlägg 7216 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Tejp till brytjärn

halvproffs  
#548236 Finns inget bättre än silvertejp 👍 😀
Har nyligen tejpat fast vindrutespolarmunstyckena på passaten.

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Tejp till brytjärn

totte  
#548249 Man skall aldrig vara utan silvertejp när man kör VW. Men till handtagslinda är den nog inte det optimala valet.

Användarvisningsbild

Re: Tejp till brytjärn

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#548254 Det finns ju en anledning varför cyklister använder styrlinda och inte silvertejp till bockstyren.:grin:
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Tejp till brytjärn

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#548387 Prövade med vulktejp på brytjärnet som legat ute i natt. Funkade riktigt bra! Höll för dagens jobb, och lagom med fäste. Få se om det vulkar mer med några dagar ute i kylan. :) Borde såklart tagit in det, men men.

   TS
Avatar Fallback

Re: Tejp till brytjärn

Robertberg  
#704924 Plasthandtaget på slagbrytjärnet lossnar mer och mer, är det fortfarande bra vulktejp som rekommenderas?

Användarvisningsbild

Re: Tejp till brytjärn

totte  
#704927 Vulktejp är bra till handtag. Sträck ordentligt när du lindar så bredden minskar med 50% så sitter det bra.

Avatar Fallback

Re: Tejp till brytjärn

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#704978 Är nöjd med min vulk. Enda nackdelen är att det är svart, borde finnas orange vulktejp.

   TS
Avatar Fallback

Re: Tejp till brytjärn

Robertberg  
#704989 Det låter bra!
Klokt att inte ha svart handtag om möjligt, Wurth har visst en röd tejp.

Användarvisningsbild

Re: Tejp till brytjärn

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#705023 Har lagat många med gummilim. Även satt cykel grepp på några, sånt släpper lätt även med ett bra lager vulktejp över så det blev krympslang över istället. Det verkar funka. Måla stålet Orange eller gult så syns de rätt bra ändå.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).