Motorsåg och handhållet

Testpilot sökes

27 inlägg 4230 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Testpilot sökes

Miche1  
#698835 Då jag har blivit återförsäljare skulle jag vilja ha hjälp med att testa produkten på ett seriöst sätt för att få lite feedback.
Jag håller med en ny Husqvarna 550 xpg mark II och bensin, kedjeolja, svärd, kedja.
Observera att olja, bensin osv inte är Husqvarna.
Finns det någon runt Katrineholm med omnejd som känner att den kan på ett bra sätt testa detta i drift så är det bara att höra av sig.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

rejser  
#698858 Roligt initiativ av en butik att själv få feedback att utgå ifrån.

Du kan nog få riktigt bra feedback på forumet om du frågar dock. Ganska vanlig såg som många kört ett tag.

Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Miche1  
#698862 Hej Rejser
Bara för att klargöra så det inte blir några missförstånd så är jag inte återförsäljare för Husqvarna utan för det runt omkring.
Att det blev den sågen har att göra med återförsäljaren på orten, kunde lika gärna blivit Stihl

   TS
Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Williamm  
#698874 Alltså ett test av svärd, kedja, bensin, olja,?

Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Miche1  
#698900 Det stämmer, blev lite krångligt när jag skrev såg jag nu.... ber om ursäkt för det.....

   TS
Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Williamm  
#698904
Miche1 skrev:Det stämmer, blev lite krångligt när jag skrev såg jag nu.... ber om ursäkt för det.....

Spännande, är det ett nytt märke på gång?

Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Miche1  
#698909 Jag vet inte hur pass nytt det är men jag har inte lyckats få fram någon test som jag sett så jag vill ha lite feedback hur det funkar......

   TS
Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Williamm  
#698910
Miche1 skrev:Jag vet inte hur pass nytt det är men jag har inte lyckats få fram någon test som jag sett så jag vill ha lite feedback hur det funkar......

Ok. Jag ska inte fråga mer. Det verkar vara lite hemligt.

Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Miche1  
#698912 Nej då inte hemligt, men man får inte marknadsföra sej som företagare om jag förstod reglerna rätt på denna sida...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Williamm  
#698915
Miche1 skrev:Nej då inte hemligt, men man får inte marknadsföra sej som företagare om jag förstod reglerna rätt på denna sida...

Jag skulle inte kalla det för marknadsföring. Men det är bäst att kolla med en moderator: @Totte.

Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Mikael  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#698920 Läge för skogsforum att göra ett samarbete om det är nya grejer, ett reportage efter testperioden om det är möjligt.

Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Miche1  
#698951 Jag har pratat med agenturen om detta, det här testet är för min egen skull då jag vill veta vad jag säljer
Så därför håller jag med såg, kedja, olja, bensin, svärd....

   TS
Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

totte  
#699008
williamm skrev:
Miche1 skrev:Nej då inte hemligt, men man får inte marknadsföra sej som företagare om jag förstod reglerna rätt på denna sida...

Jag skulle inte kalla det för marknadsföring. Men det är bäst att kolla med en moderator: @Totte.


Såna frågor får tas med ägarna, lämpligen Torbjörn Johnsen.

Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Williamm  
#699010
totte skrev:
williamm skrev:
Miche1 skrev:Nej då inte hemligt, men man får inte marknadsföra sej som företagare om jag förstod reglerna rätt på denna sida...

Jag skulle inte kalla det för marknadsföring. Men det är bäst att kolla med en moderator: @Totte.


Såna frågor får tas med ägarna, lämpligen Torbjörn Johnsen.

Ok, Ursäkta!

Användarvisningsbild

Re: Testpilot sökes

Kjohan  
#699028 Vore intressant bor i närke

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).