Traktorer och processorer

Coolt ekipage :)

9 inlägg 4684 visningar Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Coolt ekipage :)

swe#kipp  
#6950 http://www.blocket.se/vi/11131818.htm?ca=6_s



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback
MasseyFerguson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#6952 Rejääla donignar det där :lol:

Användarvisningsbild
Christer j  
#6966 Snacka om felinvestering,måste ha kostat runt två mille ny.
Men den skulle passa bra för en annan förutom prislappen.

Användarvisningsbild
Sundhult  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#6975 Jag funderar på varför man inte köper en skotare i stället? Behöver man traktorn till annat skulle man väl ha kvar den, eller?

//.D

Avatar Fallback
MasseyFerguson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#6977 Vet inte om kranfästet går att få monterat från fabrik och då torde det vara ganska svårt att konvertera tillbaka den till jordbrukstraktor...

Användarvisningsbild
jonsabonnen  
#6980 Han kanske inte hade råd med av betalningen .Men fin va den

Användarvisningsbild
Hypro  
#7014 Jovisst, även om det är fina grejer så kan det ju aldrig konkurera med riktiga skogsmaskiner...

Användarvisningsbild
Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#7202 Kanske har mer behov av denna en en renrasig skotare...

Vad som skiljer ett sånt här ekipage mest förutom det uppenbara att den saknar lite av smidigheten o effektivitet är nog att denna går som tåget på väg, o man kan ju nytta den till annat med om man behöver.

Är detta en deltids skogare med jordbruk eller maskin station resten förstår jag precis...

Har svårt o tro den köptes enbart för skogs jobb. Nog inte riktigt rätt maskin o skota med på heltid...

Användarvisningsbild
pgo_jim  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#7205 Mange ett sådant ekipage måste väll va perfekt då du är å handlar?? bara å köra in me ekipaget och sitta och plocka varorna me kran? :lol:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).