Skogsnyheter

Skogsforum växer och letar driven skribent

6 inlägg 3144 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsforum växer och letar driven skribent

Fredrik Reuter  
#695583 Vi har tidigare både skrivit och poddat om att detta år kommer bli ett intressant skogsår. Detta gäller även för oss och vi planerar just nu för att lansera ytterligare en webbtjänst. Till detta letar vi nu efter en driven skribent.

Det är inget som kommer att inkräkta på Skogsforum utan det kommer snarare att tillföra ytterligare innehåll även till Skogsforum.se. Vi letar efter dig som kan skriva och som brinner för skogen, med ett genuint skogligt intresse. Du behöver inte vara journalist, kan du skriva med ett redaktionellt tänk kan du vara rätt person. Du ska ha ett fokus på att digitalt förmedla information till skogsägare och skogsentreprenörer med anställda. Är du intresserad och vill veta mer? Börja då med att skicka ett mail till oss, antingen till Torbjörn (torbjorn@skogsforum.se eller Fredrik (fredrik@skogsforum.se).




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogsforum växer och letar driven skribent

Skogsola  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#695659 Jag är rätt så skogsnördig och har meriter som pryoelev i två veckor på Värmlands Folkblad 1972. 😀

Avatar Fallback

Re: Skogsforum växer och letar driven skribent

tallen100  
#695691 Då var det klart 👍


Skogsola skrev:Jag är rätt så skogsnördig och har meriter som pryoelev i två veckor på Värmlands Folkblad 1972. 😀

var nu hård i löneförhandlingen ola😀

Avatar Fallback

Re: Skogsforum växer och letar driven skribent

Mikael A  
#695717
Skogsola skrev:Jag är rätt så skogsnördig och har meriter som pryoelev i två veckor på Värmlands Folkblad 1972. 😀

Fasen, där rök min chans. Jag har bara en veckas pryo på Ulricehamns Tidning 1983 att komma med. 😁

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum växer och letar driven skribent

Torbjörn Johnsen  
#695876 Bumpar upp den här så att den finns i blickfånget under helgen😎

Avatar Fallback

Re: Skogsforum växer och letar driven skribent

tallen100  
#695933
Mikael A skrev:
Skogsola skrev:Jag är rätt så skogsnördig och har meriter som pryoelev i två veckor på Värmlands Folkblad 1972. 😀

Fasen, där rök min chans. Jag har bara en veckas pryo på Ulricehamns Tidning 1983 att komma med. 😁

Att det fanns så gott om "gamla" journalister på skogsforum hade jag ingen aning om 😎

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).