Motorsåg och handhållet

Vilken stihl kan detta vara?

20 inlägg 3950 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vilken stihl kan detta vara?

Avslutat-02  
#553212 Väldigt stor skillnad på denna och en Stihl 660, det där kanske är 45cc högst men väldigt lite Hk.

Det är skit helt enkelt.
Värd 100 kr högst.

Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Vilken stihl kan detta vara?

Williamm  
#689700
plax skrev:Efter en del funderande blev det nog affär. Fick med en till 660 där startmekanismen är söndrig. Blir intressant att se vad som kommer med posten nu då. 130€ kan man nog testa med, sågen är tänkt som kapsåg med timmerjigg.


@plax

Har du testat sågen?

Användarvisningsbild

Re: Vilken stihl kan detta vara?

plax  
#689825 @plax

Har du testat sågen?[/quote]

Hej, det blev aldrig nått test. Väldigt hygglig säljare för jag fick skicka tillbaka paketet när det inte motsvarade mina förväntningar 👍
Frakten blev 45€ som jag betalade.

Väldigt dåliga kinakopior var det

   TS
Avatar Fallback

Re: Vilken stihl kan detta vara?

Hepo  
#689852 Hej har lagt ut den i förut här på sf men lägger den här nu för tråden är färsk här visar man hållbarheten på äkta å icke äkta

Användarvisningsbild

Re: Vilken stihl kan detta vara?

machonisti  
#689866
plax skrev:@plax

Har du testat sågen?


Hej, det blev aldrig nått test. Väldigt hygglig säljare för jag fick skicka tillbaka paketet när det inte motsvarade mina förväntningar 👍
Frakten blev 45€ som jag betalade.

Väldigt dåliga kinakopior var det[/quote]
Du fick en kurs i modern ekonomi för 45 €. Tycker inte det är nåt att gråta över det kan bli mycket dyrare.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).