Socialt (mer om oss)

Senaste filmen!

200 inlägg 58480 visningar 23 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

JörgenO  
#689427 Den här filmen som släpptes förra veckan rekommenderar jag till alla.
Dokumentär från Jönköpings museum om hur Vätterleden byggdes 1956-1970

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

ananders  
#689432
JörgenO skrev:Den här filmen som släpptes förra veckan rekommenderar jag till alla.
Dokumentär från Jönköpings museum om hur Vätterleden byggdes 1956-1970


Såg den också idag. Klart se värd.

Avatar Fallback

Re: Senaste filmen!

alias  
#689434
Erre skrev:Sagan om ringen.
Och sagan om dom två tornen.


Måste bero på senaste dygnets klara himmel och minusgrader att det räckte med två torn.
Den regniga och blöta hösten och "vintern" hittills har i dessa trakter krävt Tretorn!

MVH
Alias

Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

sundelius  
#689435 Greenbook på Netflix, rekommenderas
Viggo har dock blivit lite rundare i denna rulle 😀

Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Kse  
#689436 Borta bra, hemma värst.

Romantiskt juldrama, riktig skitfilm.
Får en såg med slö kedja av fem. 👎

Avatar Fallback

Re: Senaste filmen!

Elmhult  
#689441 The Midnight Sky.
George Clooney har drabbats av hybris och helskägg och producerat denna snygga fast absoluta skittråkiga scifi film.
Slösa inte bort er tid på den.

Avatar Fallback

Re: Senaste filmen!

Axl  
#689442 Nya Jönsson ligan. Levde inte riktigt upp till förväntningarna, inte samma klass som dom gamla.

Avatar Fallback

Re: Senaste filmen!

tallen100  
#689461
Axl skrev:Nya Jönsson ligan. Levde inte riktigt upp till förväntningarna, inte samma klass som dom gamla.

Det går inte att ersätta Gösta Ekman, dom gjorde väl några försök med det gamla gänget men med nån annan Sickan typ, och det blev heller inte i samma klass. 😥

Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Kse  
#689479
tallen100 skrev:
Axl skrev:Nya Jönsson ligan. Levde inte riktigt upp till förväntningarna, inte samma klass som dom gamla.

Det går inte att ersätta Gösta Ekman, dom gjorde väl några försök med det gamla gänget men med nån annan Sickan typ, och det blev heller inte i samma klass. 😥

Var väl Stellan Skarsgård, men dom fick väl ut fel gubbe när dom skulle frita Sickan eller hur det nu var?
Nä det är svårt att göra uppföljare med ny besättning, kolla bara Göta kanal, inget kommer i närheten av originalet.
Är väl bara James Bond det funkar för.

Jag skulle vilja se en nyfilamatisering av Repmånad med hela svenska skådespelar och kändiseliten.

Avatar Fallback

Re: Senaste filmen!

tallen100  
#689487
Kse skrev:
tallen100 skrev:
Axl skrev:Nya Jönsson ligan. Levde inte riktigt upp till förväntningarna, inte samma klass som dom gamla.

Det går inte att ersätta Gösta Ekman, dom gjorde väl några försök med det gamla gänget men med nån annan Sickan typ, och det blev heller inte i samma klass. 😥

Var väl Stellan Skarsgård, men dom fick väl ut fel gubbe när dom skulle frita Sickan eller hur det nu var?
Nä det är svårt att göra uppföljare med ny besättning, kolla bara Göta kanal, inget kommer i närheten av originalet.
Är väl bara James Bond det funkar för.

Jag skulle vilja se en nyfilamatisering av Repmånad med hela svenska skådespelar och kändiseliten.

Ja det var väl Stellan Skarsgård, Peter haber och johan ulvesson som ersättare för sickan i några filmer om jag inte minns fel, alla riktigt bra skådisar, men..........

Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#689491 Man ska sluta på topp.
Göta kanal skulle aldrig haft en uppföljare.
Å definitivt inte ännu en. 🤦‍♂️

Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#689493

😂

Avatar Fallback

Re: Senaste filmen!

tallen100  
#689495
Erre skrev:https://youtu.be/MlOx1S6Q3E0
😂

Det är ju ödlan och brorsan.
Din bror?!?!
Näe, ödlans. 🤣 👍

Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#689508 😂 😂. Exakt så.

Användarvisningsbild

Re: Senaste filmen!

Erre  
#689509 Varför ligger vi inte på marken å mäter?
Det är ju höjden vi ska ha. Inte längden!


Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).