Socialt (mer om oss)

God jul Skogsforum (2020)

68 inlägg 5999 visningar 22 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

JensSkoog  
#688853
alias skrev:Nog för att @JensSkoog, i egenskap sv pensionist, tillhör det äldre gardet på forumet, men inte visste jag att han var en av de tre vise männen - eller var han den fjärde (var gåvorna till Jesusbarnet guld, rökelse, myrrah och en Stihl-motorsåg?)?

MVH
Alias

Ja, jag var den fjärde som kom lite sent i min gamla Volvo 145 (jäk....ar vad jag saknar den bilen :(( ), och självklart var det en Jonsered, så Slurfis bild är historiföfalskning sponsrad av någon tysk :wink:

Men utöver det säger jag god jul till alla goda vänner här på Skogsforum, och säger "keep going and step forward" och förgylla mina dagar framöver på samma sätt som ni har gjort de åren jag har fått vara här :ymhug: :ymhug:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

Williamm  
#688858
JensSkoog skrev:
alias skrev:Nog för att @JensSkoog, i egenskap sv pensionist, tillhör det äldre gardet på forumet, men inte visste jag att han var en av de tre vise männen - eller var han den fjärde (var gåvorna till Jesusbarnet guld, rökelse, myrrah och en Stihl-motorsåg?)?

MVH
Alias

Ja, jag var den fjärde som kom lite sent i min gamla Volvo 145 (jäk....ar vad jag saknar den bilen :(( ), och självklart var det en Jonsered, så Slurfis bild är historiföfalskning sponsrad av någon tysk :wink:

Men utöver det säger jag god jul till alla goda vänner här på Skogsforum, och säger "keep going and step forward" och förgylla mina dagar framöver på samma sätt som ni har gjort de åren jag har fått vara här :ymhug: :ymhug:


Fel tråd men.. Vilken Jonsered var din favorit?

God Jul!

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

JensSkoog  
#688867
williamm skrev:Fel tråd men.. Vilken Jonsered var din favorit?

God Jul!

Hade körd andra sågar, Jobu, Echo, Homelite, Husqvarna och Partner, och så ramlade två Jonsered CS 2152CS i famnen på mig genom arv. Den ena var körd til skit av min farbror, men den andra var bra. Jag gillade den sågen. Det svåra var bara att det inte fanns någon bra Jonsered ÅF här, så då blev det Stihl i fortsättningen. :wink:

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

Williamm  
#688882
JensSkoog skrev:
williamm skrev:Fel tråd men.. Vilken Jonsered var din favorit?

God Jul!

Hade körd andra sågar, Jobu, Echo, Homelite, Husqvarna och Partner, och så ramlade två Jonsered CS 2152CS i famnen på mig genom arv. Den ena var körd til skit av min farbror, men den andra var bra. Jag gillade den sågen. Det svåra var bara att det inte fanns någon bra Jonsered ÅF här, så då blev det Stihl i fortsättningen. :wink:


Tack! 2152 har jag hört mycket gott om.

Avatar Fallback

Re: God jul Skogsforum (2020)

Amatörhuggare 62  
#688903 Tomten kom i går kväll.
I form av Dhl.
Nu väntar jag bara,att det ljusna skall.
Så jag ser någon Tall. Kan ej börja röja än. För då kan någon,gren få mig på fall.

God Jul alla röjnissar.

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

fendt311  
#688963 Jag skulle vilja haft det paketet. God Jul på alla i skogsforum. 🤗

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

halvproffs  
#688970 Till er alla God Jul
Och ha det så kul

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

Göt  
#688994 God Jul Önskar Jag Er Alla

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#688998 God Jul alla! 😀

Avatar Fallback

Re: God jul Skogsforum (2020)

Bm350boxer  
#689010 God Jul alla.

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

Kallkällene  
#689024 God Jul till er alla 🌲 å va måttlig med alkoholen

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#689027 God Jul till er alla.🎄☃️🎅

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

HannuRöj  
#689039 🌲 God Jul alla!

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

anersimyra  
#689047
God jul..🎅🏻🧑‍🎄👍😃

Användarvisningsbild

Re: God jul Skogsforum (2020)

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#689066 Jag och min kompis Tomten hälsar God Jul!


Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).