Socialt (mer om oss)

efterlysning

249 inlĂ€gg 72290 visningar 31 följer Svara, dela mm...   
AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#575765 @Dank
Vad har du för dig? đŸ€”

Elmia
Avatar Fallback

Re: efterlysning

DanK  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
#575796 Tja, ÄterhÀmtning efter lite jetlag vid hemresa frÄn en 3 v. roadtrip i Florida.
Har lite semester kvar sÄ lite ska bli gjort pÄ hemmafronten ocksÄ.
Ser fram mot trÀffen i SÀffle med trevligt umgÀnge och titta pÄ maskiner.
SÀrskilt som det verkar bjudas pÄ tips om avverkning i svÄr terrÀng. Vill gÀrna se hur andra gör nÀr det kallas "svÄr terrÀng".
Tycker jag har lite besvÀrligt men vill gÀrna jÀmföra med andras förutsÀttningar sÄ jag inte gnÀller för mycket :d
Ha det gott alla!

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#579543 LĂ€nge sen @Braxsele var inne.

Hur gÄr det med kedjeröjsÄgen?

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#622513 Saknar mÄnga.
@halvproffs
@Ă„berg
@Tosca

Avatar Fallback

Re: efterlysning

Tosca  
#622514 Ah, jo har hÄllit mig upptagen med annat pÄ nÄgot sÀtt, men ska försöka bÀttra mig.
Tack för pÄminnelsen.

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#622520
Tosca skrev:Ah, jo har hÄllit mig upptagen med annat pÄ nÄgot sÀtt, men ska försöka bÀttra mig.
Tack för pÄminnelsen.


Det hoppas jag pĂ„. 😁👍

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

0470  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
#622524 Saknar @Simba

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#645234 @Rikard_e
Hur gÄr det för dig?

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

skogsrĂ„et  
#665281
Blivande snickare skrev:@skogsrÄet har inte synts till pÄ lÀnge..
Allt vÀl med dig?

Hej dĂ€r- TĂ€nk att jag varit saknad. JodĂ„, jag lever. Är sedan drygt 2 Ă„r sedan tillbaka i VĂ€sterbotten. Varit tvungen att lĂ€mna skotarlivet bakom mig pga hĂ€lsoskĂ€l men aldrig lĂ€mnar jag skogen för gott. Drev nĂ„gra facebookgrupper med skogligt tema men dĂ„ jag inte lĂ€ngre jobbar dĂ€r platsade jag inte riktigt lĂ€ngre i mina egna grupper.NĂ„gon bok har Ă€nnu inte skrivits klart men tankarna finns dĂ€r, numera sjunger jag vĂ€ldigt mycket o gĂ„r dĂ„ under det skogliga namnet Loggerbabe https://c-ash.smule.com/rs-r-sf-6/sing_google/performance/renvideo/e5/7a/da977430-1b8a-44a3-a292-e6b2e66c4840.mp4

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

Slurfi  Firar 10 Ă„r som aktiv medlem pĂ„ skogsforum! 
#665283 Kul att höra av dig, hÀlsningar frÄn norr.

Avatar Fallback

Re: efterlysning

isteskog  
#665291
skogsrÄet skrev:
Blivande snickare skrev:@skogsrÄet har inte synts till pÄ lÀnge..
Allt vÀl med dig?

Hej dĂ€r- TĂ€nk att jag varit saknad. JodĂ„, jag lever. Är sedan drygt 2 Ă„r sedan tillbaka i VĂ€sterbotten. Varit tvungen att lĂ€mna skotarlivet bakom mig pga hĂ€lsoskĂ€l men aldrig lĂ€mnar jag skogen för gott. Drev nĂ„gra facebookgrupper med skogligt tema men dĂ„ jag inte lĂ€ngre jobbar dĂ€r platsade jag inte riktigt lĂ€ngre i mina egna grupper.NĂ„gon bok har Ă€nnu inte skrivits klart men tankarna finns dĂ€r, numera sjunger jag vĂ€ldigt mycket o gĂ„r dĂ„ under det skogliga namnet Loggerbabe https://c-ash.smule.com/rs-r-sf-6/sing_google/performance/renvideo/e5/7a/da977430-1b8a-44a3-a292-e6b2e66c4840.mp4

Vilken rĂ„ rockröst!! 👍 👍

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

totte  
#665350 Hej och tack för senast! Ja, det var förstÄs 7 Är sen nu, nÀr jag var och hÀlsade pÄ i Sangis. Bor ju i SkÄne numera, sen 2014 sÄ det Àr lite lÄngt upp till VÀsterbotten.

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

Erre  
#674963 Vad har du för dig @jonathanA

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

Kse  
#674979
skogsrÄet skrev:
Blivande snickare skrev:@skogsrÄet har inte synts till pÄ lÀnge..
Allt vÀl med dig?

Hej dĂ€r- TĂ€nk att jag varit saknad. JodĂ„, jag lever. Är sedan drygt 2 Ă„r sedan tillbaka i VĂ€sterbotten. Varit tvungen att lĂ€mna skotarlivet bakom mig pga hĂ€lsoskĂ€l men aldrig lĂ€mnar jag skogen för gott. Drev nĂ„gra facebookgrupper med skogligt tema men dĂ„ jag inte lĂ€ngre jobbar dĂ€r platsade jag inte riktigt lĂ€ngre i mina egna grupper.NĂ„gon bok har Ă€nnu inte skrivits klart men tankarna finns dĂ€r, numera sjunger jag vĂ€ldigt mycket o gĂ„r dĂ„ under det skogliga namnet Loggerbabe https://c-ash.smule.com/rs-r-sf-6/sing_google/performance/renvideo/e5/7a/da977430-1b8a-44a3-a292-e6b2e66c4840.mp4


Roligt att höra av dig @skogsrÄet, har funderat pÄ hur det gick för dig och sjukdomen.
Men nĂ€r jag hör dig rocka loss sĂ„dĂ€r sĂ„ Ă€r jag inte sĂ„ orolig för hĂ€lsolĂ€get.😁

AnvÀndarvisningsbild

Re: efterlysning

svampbob  
#675818 Var hÄller @hema hus. Jag ser att han inte har varit inne hÀr pÄ över en mÄnad nu.

Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).