Skogsnyheter

Skogen tystnar - skarp partsinlaga?

52 inlägg 12675 visningar 20 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Skogen tystnar - skarp partsinlaga?

totte  
#671692 Nu snackar vi om direkta påhopp på enskilda personer och det har även Ulf fått backning på.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogen tystnar - skarp partsinlaga?

Avslutat-02  
#671700
Kenya Cane skrev:Det här säger väl allt?

Sant och tyvärr väldigt sant att SVT har vandrat i väg åt vänster.
Där slagit läger med vissa krafter som föder liv åt miljölobbyn och dess talespersoner.
Små styrda pjäser i ett spel de ej förstår... De tror det handlar om miljö och bevarande av naturen.. Men det målet försvann på 70-talet.
Nu styr även här en ekonomisk anda att få folk att tro att skogsägare, industri, staten är dum, elak, miljöförstörande mm.
Men i själva verket är det tvärtom...

Såg för inte allt för många år sedan en dokumentär där man ville belysa att kossor inte alls behövde mjölkas..när man äntligen kom fram till att interjuva en veterinär, då blev de idiotförklarade hela högen, inkl produktionen som fattat en sådant korkat beslut utan att fatta vad det var de filmade egentligen... Så är fallet även här.. Man fattar inte... Och det går inte att förklara för en som inte begriper...

Användarvisningsbild

Re: Skogen tystnar - skarp partsinlaga?

Ove Lindberg  
#671708 Hejsvejs Totte
Kan du förtydliga dig?
Med vänliga hösthälsningar från Bergslagsskogarna

Användarvisningsbild

Re: Skogen tystnar - skarp partsinlaga?

totte  
#671710 Inte riktat mot något särskilt håll, vill bara förebygga den elaka diskussion som ofta tyvärr blir fallet när det blir debatt om skogsbruk och miljöhänsyn. Att det hamnade direkt efter ditt inlägg var bara för att jag läste tråden just då.

Användarvisningsbild

Re: Skogen tystnar - skarp partsinlaga?

Ove Lindberg  
#671716 Hmm

Avatar Fallback

Re: Skogen tystnar - skarp partsinlaga?

Avslutat-02  
#671725
totte skrev:Nu snackar vi om direkta påhopp på enskilda personer och det har även Ulf fått backning på.


Får jag säga mitt så kan personers namn och angrepp på dessa verkligen få vara.
Jag bryr mig inte om dildon Sven hoppat runt och dansat på borden under after work.
Utan för min del duger det bra med en översvepande syn på historian som ligger bakom, utan namn och angrepp på dessa/den personen.

Tack för ditt inlägg totte. Styr på..
Har du kaptens hatten på?
Ohoj..

Avatar Fallback

Re: Skogen tystnar - skarp partsinlaga?

Bosse1  
#671843 "Företagens ilska efter SVT-dokumentär – ”Helt felaktig bild” "

https://www.fplus.se/foretagens-ilska-e ... d/a/Ga1dMJ

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).