Motorsåg och handhållet

Beste kjeda, ulik deling

4 inlägg 1199 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Beste kjeda, ulik deling

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#668651 Tenkte og skriva litt om kva kjeder eg har syns fungert best (for meg då) ettersom eg bruker sager både med 3/8 lp .325 samt 3/8 deling.
For 3/8 lp har eg vore mest heldig med Oregon 91 vxl, men her trur eg ikkje eg har prøvd andre enn stihl picco micro. Planen er og prøva picco super og, men eg har hørt at kjeda blir fort sløv. Stemmer det?
Jo det var sant har prøvd x cut her og (S93G) men likar Oregon betre.

.325 der har eg prøvd mykje men ikkje alt, både da som blir omtalt som 1,3 og 1,5. Semichisel og full chisel. Oregon, windsor, carlton og stihl. Da som eg har endt opp med er Husqvarna si egen kjeda, x cut (sp33g)
Eg har enda ikkje prøvd Stihl sine to nye 1,3 mm kjeder. Dei blei jo testa her på forumet og Fredrik andbefala og prøva chisel varianten, den kjem som 56 dl og så den bør prøvas. Kanskje den konkurrera ut X cut?

3/8, minst erfaring her. Eg bestillte ei x cut (C85) i går, får sjå om eg blir fornøgd med den. Kva brukar de andre her?
Meinar forumet hadde ein test, som kam gi ein peikepinn men eg fann den ikkje igjen.

Eg filar berre med rundfil, aldri slipeapparat, dremel eller noko slikt.

Eg fann ingen tråd som eg syntes passa, så derfor laga eg ein ny.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Beste kjeda, ulik deling

johan eriksson  
#668670 I 3/8lp är helt klart 91VXL min favorit med, utan tvekan. Går mjukt, skär bra och en ganska lång skärtand så man får lång livslängd.

.325 gillar jag Stihls i 1,5mm, kör mest med semichisell där, får nog kika på deras nya i 1,3mm med. 1,3mm har jag inte mer än på en såg, och den ska testas idag med Husqvarna X-cut.

I vanlig 3/8 gillar jag Oregon 73DPX, även det en semichisell.
Kör lite med 73LPX när jag kapar ved, då går den fint.

Avatar Fallback

Re: Beste kjeda, ulik deling

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#668756 Eg burde kanskje ha forandra tittel til beste kjeda 3/8 deling, dei to andre har eg meir peiling på. Uansett så får eg prøva C 85 i litt praktisk bruk på eit 28 toms sverd. Ser ut som LGX og er til salgs i Norge. Er da same kjeda som LPX berre utan sikkerhetsrampen mon tru.

Ja prøv stihl sitt 1,3 system eg har sjølv god erfaring med smalspora kjede i .325 deling.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Beste kjeda, ulik deling

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#669016 LGX har annan ryttare ock ingen vibro/säkerhetslänk.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).