Öppna kategorin

Söker skogs jobb i Blekinge

3 inlägg 1945 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Söker skogs jobb i Blekinge

Hampus.Jo  
#661105 Hej mitt namn är Hampus jag är 20 år och bor i Ronneby, blekinge. Jag söker jobb helst som huggare innom blekinge då jag inte ha möjlighet att flytta och helst inte ligger o kör 1 eller fler timmar enkelresa om dagen. Har flesta kort som A B C motorsåg, A röjsåg, grönt kort, guldkortet, ADR och hetarbeten genom blekinge naturbruksgymnasium som jag tog studenten från i juni 2019. Har cv om någon är intresserad.



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Söker skogs jobb i Blekinge

Traktordave  
#661954 Hej Hampus.
Kolla med Beståndsvård i Blekinge. Du kanske redan har gjort det. Vet inte om dom söker personal just nu, men är skogsbranschen och har bra folk.
Bara en tanke.

Användarvisningsbild

Re: Söker skogs jobb i Blekinge

Hampus.Jo  
#662148
Traktordave skrev:Hej Hampus.
Kolla med Beståndsvård i Blekinge. Du kanske redan har gjort det. Vet inte om dom söker personal just nu, men är skogsbranschen och har bra folk.
Bara en tanke.


Hej och tack för svaret. Jag ha inte kollat med dom men ska absolut ta o göra det, tack igen mvh Hampus

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).