Arbetskläder för skogen

Tidningen Lands test av snickarbyxor

28 inlägg 10488 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Torparn79  
#60265
masterchief skrev:
Slurfi skrev:Hon kunde ha tagit av byxorna.

Då kikar du i fel tidning :lol:

mmm... skulle vara något, slå mittuppslaget i "grisallers" och få syn på ett naket fruntimmer.
troligtvis skulle porslinstillverkarna göra en bra affär på det, skulle nog gå åt några kaffekoppar den fredagen..

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#63679
obantteg skrev:Hon tjör ju Husqvarna, så det är ju rätt säkert.

Och sen har ju inte ni någon aning om hurvida hon är troende eller ej, är hon det så är hon begåvad med ett allsmäktig skydd från Gud.

Eller? :-\

japp håller med! blir nog på sin höjd lite rispor i skinnet men en husky!! :lol:

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Skotartjejen  
#66184
Zixten skrev:
Torparn79 skrev:
Palms skrev:
Angående tjejen o sågen, märkligt att ingen på redaktionen tyckte det var en dålig idé...

det stod en liten notis veckan efter där dom bad om ursäkt, det var inte bara en som hade åsikter om bildvalet...
idioti, dom har väl kunnat sätta en hammare i näven på henne istället..


Eller varför inte en stekspade och satt henne framför spisen, där hon hör hemma =))


Vem f*n har sagt att kvinnans plats är framför spisen? 😡

Annars håller jag med om att det är otroligt korkat att visa upp någon med en motorsåg i högsta hugg utan riktiga skyddskläder. Fattar inte riktigt hur de tänkte :roll: .

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

totte  
#66213
Vem f*n har sagt att kvinnans plats är framför spisen? 😡


Troligtvis en karl som inte ens kan koka ägg 8)

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Torparn79  
#66217
Skotartjejen skrev:
Vem f*n har sagt att kvinnans plats är framför spisen? 😡

men jösses vad vresig hon vart nu då.. :o
bättre framför än bakom i alla fall, det är så rackarns trångt att trassla sig in under fläkten, varmt kan det vara oxå.. :oops:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Skotartjejen  
#66221 Vad sägs om att dela på göromålen vid spisen? Fundera på den.

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Skotartjejen  
#66222
totte skrev:
Vem f*n har sagt att kvinnans plats är framför spisen? 😡


Troligtvis en karl som inte ens kan koka ägg 8)

Eller en som får tevattnet kokat på spisen av frun på kvällen, för att sedan kunna värma det i mikron da´n efter.

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#66250
totte skrev:
Vem f*n har sagt att kvinnans plats är framför spisen? 😡


Troligtvis en karl som inte ens kan koka ägg 8)


Det retade vist någon till slut, kan inte alltid hålla tyst :wink:
Och koka ägg kan jag, till och med koka tevatten.


Skotartjejen skrev:Vad sägs om att dela på göromålen vid spisen? Fundera på den.


Dela på göromålen?? Hon lagar maten mannen äter?? Menar du så?? :grin:

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

totte  
#66269
Skotartjejen skrev:
totte skrev:
Vem f*n har sagt att kvinnans plats är framför spisen? 😡


Troligtvis en karl som inte ens kan koka ägg 8)

Eller en som får tevattnet kokat på spisen av frun på kvällen, för att sedan kunna värma det i mikron da´n efter.


=)) =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Elias  
#66276 Men det bästa är att dela på spisgöromålen men jag har problemet med att det är jag som får stå vid spisen. Diskuterade det på jobbet för ett tag sedan och många av dagens 20-25 års kvinnor kan inte laga mat. Inte som den äldre generationen som de flesta är riktigt duktiga kockar och varit det sedan de var barn.

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Torparn79  
#66289
Skotartjejen skrev:Vad sägs om att dela på göromålen vid spisen? Fundera på den.

visst ska man dela på det, jag bara jävlas med dig..
eftersom jag är hemma på farmen om dagarna och frun jobbar borta så har det blivit så att jag hämtar och lämnar på dagis, och oftast så är maten färdig när frun kommer hem..

men jag ska väl inte skryta med att det blir några gourmetmiddagar, hon brukar tycka att det räcker med att äta pannkaka 2 dagar i veckan.. :lol:

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Skotartjejen  
#66318 Blev bara lite sné, för en del kvinnor är det en verklighet att knappt kunna lämna hemmet (spisen) utan tillstånd från mannen. Och det är inget skämt för dem. Jag har personligen inget emot att laga mat, men Thunborg har fått finna sig i att lära sig mer än koka vatten på spisen.

Man behöver ju inte vara nå´n gourmekock, oftast är det enklaste godast i längden. sen kanske man ska ha mer än en maträtt som man kan variera med :lol:

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Ekhagas trädfällning  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69792 För att återgå till ämnet...
Jag reagerade också på denna bild och skickade ett syrligt mail till redaktionen, och fick genast ett snabbt svar från dem med ursäkter osv. Det blir väll så när redaktionen sitter i Stockholm...

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).