Socialt (mer om oss)

Time flies when you're having fun!

1 inlägg 1033 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Time flies when you're having fun!

alias  
#644027 Vart har de senaste 11 åren tagit vägen?

Den frågan ställde jag mig i helgen när jag råkade se i min profilinfo att min första inloggning på Skogsforum var 2009-05-12 (om jag inte tolkade det fel).

Har under årens lopp läst mycket här på forumet - både underhållande och informativa trådar och inlägg - och även skrivit en eller annan rad.

Det har hänt rätt mycket på den tiden.
Har själv hunnit avsluta mina studier och har hunnit med ca 10 år ute i verkligheten.
Även forumet har vuxit/förändrats/utvecklats en hel del med många nytillkomna medlemmar under åren (men även somliga veteraner som redan hade hängt här ett tag när jag hittade hit), fler kategorier och så reportagen och eventen (kanske blev lättare att genomföra med dubblerad bemanning som driver forumet).

Efter att ha missat gallringsdagarna vid samtliga tillfällen så kunde jag inte låta bli exkursionen om ffa tallföryngring hos Tåndemåla i Stavsjö. En mycket trevlig och välorganiserad tillställning, där man förutom div. intressanta skogliga sakdiskussioner även fick möjliget att koppla ihop ett antal forumnamn med ansikten. Gav helt klart mersmak - kan rekommenderas!

Till forumets ägare, moderatorer och alla forumister:

Keep up the good work!

MVH
Alias



   TS
Elmia
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).