Traktorer och processorer

Försäljningshjälp ?

19 inlägg 6774 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Försäljningshjälp ?

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#64316 Om han från Enköping ska vara med så säg till han att HAN får köpa den och pengarna på kontot, sen kan skicka traktorn vart han vill.
Allt annat låter bara som ett försök att blåsa dej tycker jag, sen får han tycka vad f-n han vill!

Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Försäljningshjälp ?

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#64326 Precis vad jag sagt till honom i Enköping, köp och sälj vidare, var så god.
Har dessutom förklarat flera gånger att jag inte är intresserad av hans upplägg.
Att han kan ringa när han själv vill/kan köpa.
Jag har nu en annan intressent, som ska dra trailer med traktorn.
Han kommer i morgon fm. Är lite nyfiken på honom då trailen används i den egna avverkningsgruppen.
Han har tidigare en 2654:a att dra med.
Tycker mig känna igen den kombinationen från det här forumet.

   TS
Avatar Fallback

Re: Försäljningshjälp ?

nutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#64336
Famag skrev:Precis vad jag sagt till honom i Enköping, köp och sälj vidare, var så god.
Har dessutom förklarat flera gånger att jag inte är intresserad av hans upplägg.
Att han kan ringa när han själv vill/kan köpa.
Jag har nu en annan intressent, som ska dra trailer med traktorn.
Han kommer i morgon fm. Är lite nyfiken på honom då trailen används i den egna avverkningsgruppen.
Han har tidigare en 2654:a att dra med.
Tycker mig känna igen den kombinationen från det här forumet.


Jag tycker personligen inte!!! Som sagt att du ska vara försiktig att sälja utomlands!!! Men nog om det...
Ja blir lite nyfiken, hur många kusar är det i din 8600? jag har sett så många där det står olika hästar, allt ifrån 160-200? å varför säljer du om man får fråga? :wink: har du varit eller inte varit nöjd me den eller?

Avatar Fallback

Re: Försäljningshjälp ?

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#64392 Reg papperna står det 125 Kw x 1,37 = 171 Hk När den var ny.
Den är orörd i pumpen så någon stans runt 170 bör det vara.
Säljer för att jag bytt traktor och nöjer mig med en i den här storleken.
Kort och gott dåligt utnyttjande av traktorn. Men nöjd med den har jag varit.
Att det är en bra dragare är det inget tvivel om, men den når inte MF 1200:s nivå som dragare.
Där i mot är den ett under av komfort jämfört med 1200:an

   TS
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).