Socialt (mer om oss)

På gott och ont!

4 inlägg 1663 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

På gott och ont!

rokon  
#642725 Jag gläder mig över att det gick bra för flickan som kunde försvara sig, Härnösand i lördags,
My, 27, överfölls av tre okända män – då slog hon ner dem: ”Ren överlevnadsinstinkt”
”Hej mina kära vänner. Jag kan ärligt säga att jag aldrig varit stoltare att min pappa Kenneth Nilsson och farfar Tage lärde mig hur man slogs i tidig ålder. Ikväll, i höjd med Landgren, när jag var på väg hem från min syster, så blev jag överfallen av 3 unga killar. De var i ca 19-20 års åldern. Jag är en tjej på 155.5 cm, som väger ca 65 kg”, skriver hon i inlägget."
Citat från msn men gick ej att länka till, men länkar till lokal tv
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vaste ... -angripare
Bra med föräldrar som lär sina barn att kunna försvara sig!



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: På gott och ont!

isteskog  
#642737 Hoppas det gör riktigt ont för killarna och att de tog lärdom av detta!!

Avatar Fallback

Re: På gott och ont!

tallen100  
#642746 Det var bra gjort, tuff dam :-bd

Avatar Fallback

Re: På gott och ont!

Avslutat-02  
#642789 Är huvet dumt får kroppen lida, det fick man lära sig tidigt...

Helt rätt agerat av denna tjej.. :-bd
Hoppas fler syskon lär sina yngre detta och att fäder lär sina döttrar att slå sig fri och skydda sig med hjälp av nödvärn...


Far har ett bra uttryck när våldtäktsmän har slagit till....hoppas de högg kuken av han...för föröka sig ska han då inte... :mrgreen:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).