Skotare

Skogsjan Soft

34 inlägg 26749 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogsjan Soft

495 xl  
#56930
Engstrand skrev:2 stycken har jag för mig att ja hört. En som "janne" själv hade kvar fram till 4-5 år sedan samt en som jag har hört blivit ombyggd till flistugg.
Cat visade ju även en prototyp ett år på elmia. Dock så rann det väl ut i sanden vad jag förstår. Den var inte ens körbar på mässan.


om man går in på hemsidan till han som har filmen på soften på youtube, Ser det ut som att dom har 3 stycken :?:

Rottne skotare
Användarvisningsbild

Re: Skogsjan Soft

SRG_Pendo_Master  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56931
495 xl skrev:
Engstrand skrev:2 stycken har jag för mig att ja hört. En som "janne" själv hade kvar fram till 4-5 år sedan samt en som jag har hört blivit ombyggd till flistugg.
Cat visade ju även en prototyp ett år på elmia. Dock så rann det väl ut i sanden vad jag förstår. Den var inte ens körbar på mässan.


om man går in på hemsidan till han som har filmen på soften på youtube, Ser det ut som att dom har 3 stycken :?:


vad är det för adress till den?

Avatar Fallback

Re: Skogsjan Soft

495 xl  
#56938
SRG_Pendo_Master skrev:
vad är det för adress till den?



http://www.schmeissner.com.pl/ Dom ser lite annorlunda ut tycker jag mot dom man sett förut. Det ser inte ut att vara nån tvärställd diselmotor i dom eller den här. Om du klickar runt där så ser du lite olika bilder på dom, En är kockums grön, En är skogsjans grön, En har vinch. Jag antar att det är olika maskiner annars är dom flitiga på att bygga om och måla den samme maskinen :?:

Avatar Fallback

Re: Skogsjan Soft

the_berglund  
#64127 vi brukar vara hos lameksson han som börgade bygga Spindelen och trollet.

och vi har även ägt en av dom första spindelarna. å hade ett troll men såldes en vecka efter stormen.


nyficken på vad ni hade för ritningar ? troll ..

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar