Grävmaskiner

En EC140, det var väl på tiden :)

22 inlägg 24585 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: En EC140, det var väl på tiden :)

stektlök  
#640879 På "att göra listan" finns bla läckage på en bandsträckare, tankpump ur funktion, displayen, ruta i dörr, sätta på speglar, laga sätet, belysning och lära mig olika knappar, ingen centralsmöjning = köpa batteridriven fettspruta.

Tankpump fixad, en spegel på, ruta lagat, nytt sätesöverdrag från biltema, får duga tills det blir ombeklädnad av ett proffs

Vet ni om det finns nya små gröna klisterlappar som visar vad knappen är till?
Många som är utslitna

   TS
Avatar Fallback

Re: En EC140, det var väl på tiden :)

Jim_the_one  
#640897 Swecon har väl om man vill bli halvt ruinerad.

Användarvisningsbild

Re: En EC140, det var väl på tiden :)

Ängagärdet  
Avatar Fallback

Re: En EC140, det var väl på tiden :)

stektlök  
#647990 En fullt fungerande display med kontrollampor och mätare hade jag inte. Men den blev ivägskickad å servad, så nu verkar allt funka och det till en mkt billig jämfört med en ny.

Köpt en smalare skopa också som jag ska ha när jag tex täckdikar lite hemmave. Det var fel fäste på den men det är bortskuret.
Nu ska jag göra ett fäste å svetsa på och då sätter jag nog dit nytt blad också = nyskick 😀

Gräva nått vet ja inte om dä blir å, görsköjj å serv å laga juh :)

   TS
Avatar Fallback

Re: En EC140, det var väl på tiden :)

stektlök  
#663232 Från b20 till s60.
Denna skopans 1a jobb blir ett täckdike.

   TS
Avatar Fallback

Re: En EC140, det var väl på tiden :)

stektlök  
#796898 Grävmaskinens absolut bästa användningsområde, takläggningsmaskin 😂

   TS
Avatar Fallback

Re: En EC140, det var väl på tiden :)

county  
#824384 Hei. Mellom bomsylindrene er det et lokk med to skruer. Under der ser du svingkransen. Pass på å fyll på godt med fett oppi der

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).