Skotare

Instruktionsbok Minibruunett 678 -1984

6 inlägg 3167 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Instruktionsbok Minibruunett 678 -1984

minbrunett  
#632715 Hej har en skotare av modell Minibruunett 678 -84. Den har börjat få väldigt ojämnt varv vid hög belastning stegrar upp och går inte att få stopp på det. Är tacksam för tips. Undrar även om någon vet hur man kan få tag på en instrutionsbok.



   TS
Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Instruktionsbok Minibruunett 678 -1984

AKKAMAAN  
Avatar Fallback

Re: Instruktionsbok Minibruunett 678 -1984

pcrNiklas  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#632769 Min gör likadant när den inte får diesel. Kolla/byt filter. Kolla om bränsleavstängningsventilen finns kvar vid tanken. Gör den det. Plocka bort den. Vill sätta sig skit i den. Rekommenderar att montera ett grovförfilter. Typ glaskopp så att du ser om det fyller på med skit. Så har jag gjort och det har funkat bra. Lycka till.

Avatar Fallback

Re: Instruktionsbok Minibruunett 678 -1984

Palakangas  
#632780
minbrunett skrev:Hej har en skotare av modell Minibruunett 678 -84. Den har börjat få väldigt ojämnt varv vid hög belastning stegrar upp och går inte att få stopp på det. Är tacksam för tips. Undrar även om någon vet hur man kan få tag på en instrutionsbok.

Vilket tillverkningsnummer är det?

Användarvisningsbild

Re: Instruktionsbok Minibruunett 678 -1984

minbrunett  
#632784
pcrNiklas skrev:Min gör likadant när den inte får diesel. Kolla/byt filter. Kolla om bränsleavstängningsventilen finns kvar vid tanken. Gör den det. Plocka bort den. Vill sätta sig skit i den. Rekommenderar att montera ett grovförfilter. Typ glaskopp så att du ser om det fyller på med skit. Så har jag gjort och det har funkat bra. Lycka till.


Tack så mycket för tipset låter som det kan vara det ,ska testa.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Instruktionsbok Minibruunett 678 -1984

minbrunett  
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).