Skogsnyheter

Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

49 inlägg 6290 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

jl  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#631700 Grattis skogsforum.
Har gett mig otroligt många timmars nöje genom åren.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

alias  
#631701 Även jag får passa på att gratulera forumets grundare, ägare och medlemmar, om än så här några minuter för sent...

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#631703 Instämmer i hyllningarna, detta forum har gett många idéer o intryck och förhoppningsvis har jag gett endel tillbaka :-bd
Och nej jag var inte med vid start utan hittade hit 2 år senare :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#631740
isteskog skrev:Skogsforum är hästlängder bättre än fejsboka .... Säger den som startade Självverksamma Skogsägare där och där medlemskapet börjar närma sig 10 000 enligt en som deltar där. Skillnaden mot Skogsforum är att det är liiite trevligare ton på Självverksamma Skogsägare. :-bd

Dålig ton på SF?
Tips: Läs inte eller kommentera inte dravel som en del håller på med.
Svälter man trollen så dör de!

Avatar Fallback

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

isteskog  
#631765 Skrev inte att det var dålig ton, Röjkvist!! Vet bara att det inte förekommer tjafs och dravel på Självverksamma Skogsägare enligt en som jag känner väl, han är för övrigt in hit ibland också..... 😉

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

Göt  
#631776 Fredrik Reuter, hur gick det med motorsågen som krånglade i början :-ss

Avatar Fallback

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

tallen100  
#631781 Den bör väl stå i någon hylla i finrummet, den hade ju en betydande roll i att forumet startades :d
Så nu vill vi se bild på den :wink:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

Fredrik Reuter  
#631782 Ja, jag tror den ligger undanstuvad någonstans. Det var en Jonsered 451 tror jag. Stört omöjlig att hålla igång var den.

För den som undrar så blev det först en ny Husqvarna 353 istället men denna krånglade och då bytte jag upp till en 357 istället. Denna gick fint ett tag, kanske ett år, sedan har den varit svårstartad och svår att få till att gå som den ska. Nu sist bytte vi bränsleslang och pluggade dekompventil (den automatiska) och den kanske går lite bättre men inte som jag vill.

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#631784 Skogsforum har vore 15 år, men eg fann ut at eg har vore 10 år i dag akkurat. Så då gratulere eg meg sjølv, siå eg har ganske dårlig humor.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

Fredrik Reuter  
#631789 Grattis Can!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

halvproffs  
#632100 Grattis till både Fredrik som startade forumet och till er alla som både lärt er ett och annat eller "bara" läst roliga historier.
Naturligtvis alla trevliga nya bekantskaper jag fått har varit fantastiskt! 🙂 👍 .

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

Fenrir  
#632103 Grattis i efterskott! :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

sundelius  
#632104
halvproffs skrev:Grattis till både Fredrik som startade forumet och till er alla som både lärt er ett och annat eller "bara" läst roliga historier.
Naturligtvis alla trevliga nya bekantskaper jag fått har varit fantastiskt! 🙂 👍 .

Gott med ett livstecken från vårt alldeles egna proffs :-bd

Avatar Fallback

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

tallen100  
#632137
sundelius skrev:
halvproffs skrev:Grattis till både Fredrik som startade forumet och till er alla som både lärt er ett och annat eller "bara" läst roliga historier.
Naturligtvis alla trevliga nya bekantskaper jag fått har varit fantastiskt! 🙂 👍 .

Gott med ett livstecken från vårt alldeles egna proffs :-bd

Instämmer. :-bd
Har saknat dej proffset :d

Användarvisningsbild

Re: Skogsforum fyller 15 år - 15 mars 2020

Fredrik Reuter  
#705171 Orkar inte riktigt hålla mig, men idag blev Skogsforum 16 år.
Tänk vad tiden går... 🙂

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).