grotförare skrev:okej de är juh dumt att dom inte har de på F10..
rocky skrev:grotförare skrev:okej de är juh dumt att dom inte har de på F10..
Vet inte om det gör så stor skillnad i det stora hela. Vist backar man upp för en jätte slänt kan boggin resa sig lite men har man ett par gripar virke på så märks det ingen skillnad. Tycker den ballanserade boggin trycker sönder marken mer än icke ballanserad boggi.
skogsjan695xl skrev:rocky skrev:grotförare skrev:okej de är juh dumt att dom inte har de på F10..
Vet inte om det gör så stor skillnad i det stora hela. Vist backar man upp för en jätte slänt kan boggin resa sig lite men har man ett par gripar virke på så märks det ingen skillnad. Tycker den ballanserade boggin trycker sönder marken mer än icke ballanserad boggi.
håller med dig faktiskt, tycker de gör stötigare med balanserad boggi när det ska ´´trycka´´ ner hjulen, det motar lite när man kör mot stubbar och skit, och kör man neråt (vare sig det är framåt eller bakåt) mot en blöthåla så tycker jag bara hjulen vill ner och åter ner i hålan.
Då är gamal hederlig kjedje boggi bättre, tycker jag iaf.
skogsjan695xl skrev:ja jag säger då det, lasta av för fan och diffa hela tiden. men den verkar vara klen i driften, verka inte som den orka dra runt hjulen ibland.
Fridh skrev:va fan ska man säg..Börja med o lasta av ... haha