Motorsåg och handhållet

Pferd smooth cut

10 inlägg 1906 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Pferd smooth cut

Fredi  
#623560 Kan någon berätta var jag kan beställa Pferds smooth cut filar till Finland? Ingen jag hittat säljer dem här. Svens maskin&service skickar ej till Finland enligt hemsidan :sad: Har googlat men hittar inte riktigt nåt klokt.



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Pferd smooth cut

anersimyra  
#623569
Fredi skrev:Kan någon berätta var jag kan beställa Pferds smooth cut filar till Finland? Ingen jag hittat säljer dem här. Svens maskin&service skickar ej till Finland enligt hemsidan :sad: Har googlat men hittar inte riktigt nåt klokt.

Halloj, Fredi..👍🙂 jag ska gå igenom mitt förråd av filar och kedjor i helgen, om jag behöver köpa fler filar så kan jag beställa till dig och skicka till Finland..👍

Användarvisningsbild

Re: Pferd smooth cut

Fredi  
#623580 Tusen tack på förhand 😀

   TS
Avatar Fallback

Re: Pferd smooth cut

Norrtälje  
#623590 Om jag inte missminner mig så var ryktet att Pferd gör filarna till Stihl?

Avatar Fallback

Re: Pferd smooth cut

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#623592 Noken som har merka forskjell på resultatet ved bruk av forskjellige fil fabrikat?

Användarvisningsbild

Re: Pferd smooth cut

Björn T  
#623595 PFERD SMOOTH CUT :-bd :-bd :-bd

Avatar Fallback

Re: Pferd smooth cut

där nor  
#623596 Beställde ett paket Smooth cut 4,8 hos Österbergs Järn i Karlstad. 👍

Avatar Fallback

Re: Pferd smooth cut

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#623599 Eg like vallorbe, men veit ærlig talt ikkje om valg av fil har så mykje og sei for min del iverfall, men da skada jo ikkje og prøva !

Användarvisningsbild

Re: Pferd smooth cut

Fredi  
#623614
Norrtälje skrev:Om jag inte missminner mig så var ryktet att Pferd gör filarna till Stihl?


Mycket möjligt men Stihl filen motsvarar isåfall pferds classic eller premiumline fil och inte smoothcut

   TS
Användarvisningsbild

Re: Pferd smooth cut

Mange  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#623615 Jag använder pfered mycket, även Wallorb och Oregon, ibland Öbergs med.
Olika tänder på olika kedjor gillar olika filar.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).