Traktorer och processorer

Hypro 450

25 inlägg 10819 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Hypro 450

hlb  
#605924 Fabrikat och typ?Bild?

Lantmännen Maskin
Användarvisningsbild

Re: Hypro 450

Zlatan  
#605931 Omron, original?

Avatar Fallback

Re: Hypro 450

Blondin 750  
#605944 Det var nog 6-7 år sedan och minnet har väl sina brister. 🙂

Användarvisningsbild

Re: Hypro 450

Zlatan  
#605968 Komplettering
Märke omron
Typ nr E3JM-R4M4-G

Användarvisningsbild

Re: Hypro 450

hlb  
#606004 1270 +m på ELFA. Hypro är inte dyra på reservdelar, vilket hedrar dem.

Avatar Fallback

Re: Hypro 450

phh  
#618918 Nu funderar jag på att sälja min Hypro 450XL med 4 m kran.Den var tänkt att köras av familjen men pga annat arbete mm så har den inte använts sedan 2017.Tänkte därför köra själv efter pensionering. MEN det är ändå svårt att hinna med. Det har också varit för blöta höstar och inga vintrar att köra i och sedan fick jag en knäskada och gallringen blir eftersatt. Någon intresserad? Hypro har meddelat att de inte köper in begagnat. Woodtigern såldes snabbt förra året på Mascus men jag har skjutit upp beslutet tills jag nu känner att jag måste tagga i detta. 😢

Användarvisningsbild

Re: Hypro 450

Vardon  
#618962 Det går nog fort låg ett par blocket nyligen de låg inte därlänge. Hade det varit 6m jran hade jag nog skapat mig en ny tradition, köpa saker osett från skogsforum.

Användarvisningsbild

Re: Hypro 450

hlb  
#619022 Klipp till Vardon. Med den mindre kranen blir det ju lite lättare bak på traktorn. Har inte testat 4 meterskran men ring Hypro så vet de nog någon som har. 6m kan du komma och testa min om du vill. Din 300 lär inte vara svårsåld.

Användarvisningsbild

Re: Hypro 450

Vardon  
#619047
hlb skrev:Klipp till Vardon. Med den mindre kranen blir det ju lite lättare bak på traktorn. Har inte testat 4 meterskran men ring Hypro så vet de nog någon som har. 6m kan du komma och testa min om du vill. Din 300 lär inte vara svårsåld.


Nu har jag köpt större traktor då ska det vara större kran.

Användarvisningsbild

Re: Hypro 450

hlb  
#619053 Det ena ger det andra, Snart kör du John Dyr-skördare. 😀 Mén ´6 m kranen är nog mäktigare till att vända träd när det krånglar.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).