Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Frontlastare till gräsklipparen !!

7 inlägg 13815 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Frontlastare till gräsklipparen !!

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#61619 Av alla konstiga tillbehör ligger denna bra till på listan !! :grin:



   TS
Användarvisningsbild

Re: Frontlastare till gräsklipparen !!

swe#kipp  
#61632 den som har mest prylar när han dör vinner det vet alla, och ligger man lite risigt till i tävlingen kan detta vara prylen som tippar vågskålen till ens egen fördel :)

Användarvisningsbild

Re: Frontlastare till gräsklipparen !!

Skogstomte  
#61634 Hehe, att dom bara orkar...

Var själv involverad i att montera en snöslunga på en liknande traktor, den satt där fram, ungefär likadant som lastaren.
Vilket skräp! man fick ta bort klippdäcket, montera en platta med remskivor och armar och elände istället, bara för att konstatera att det inte gick att köra med ett sånt framtungt ekipage, speciellt inte på vintern. Gick åt två man för att putta på för att över huvud taget komma någonstans...

Avatar Fallback

Re: Frontlastare till gräsklipparen !!

Qkeeper  
#61636 Tror bara det blir värre och värre! :lol: Den som skall ha stor nytta av en sådan där frontlastar kan inte ha stora mängder eller tunga saker att köra iaf! Nej ibland är nog faktiskt större maskiner som traktor rätt vettigt :grin:

Användarvisningsbild

Re: Frontlastare till gräsklipparen !!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#61642 Shit, nu måste jag få råd till en trädgårdstraktor, går det att sätta grävaggregat bak?

Avatar Fallback

Re: Frontlastare till gräsklipparen !!

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#61825
Slurfi skrev:Shit, nu måste jag få råd till en trädgårdstraktor, går det att sätta grävaggregat bak?


Här har du något att fundera på :)) :)) :)) :))

Användarvisningsbild

Re: Frontlastare till gräsklipparen !!

sågmek  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#61866 Vilken Grej !!! :lol: :lol:
Det skulle vara kul att se den i action....

Men som det gamla ordspråket säger : Det finns ALLTID fler tokiga köpare än säljare :grin:

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).