Arbetskläder för skogen

Vad föredrar ni helst??

5 inlägg 2483 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vad föredrar ni helst??

Pidden  
#61544 Har bara en lien undran om vad ni föredrar bäst??


Reflex/varselbyxor!

eller lite mer profilaktigt!


Kan ju vara skoj att se vad man väljer och varför =), Själv så har jag både och, Föredrar dock varselkläder eftersom man syns från maskinen om man kommer gåendes likaså att man syns om man kommer gåendes när det är mörkt ute!



   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad föredrar ni helst??

Torparn79  
#61551 blåa eller gråa snickarbrallor, helst hängsel-/västbyxor om jag är "inomskärs", (hemma på backen)..

"utomskärs" så är det varsel som gäller..

det är väldigt få människor i min bekantskap som känner igen mig om jag får på mig "söndagskläder", har arbetskläder så ofta det är möjligt..
fick tyvärr inte gifta mig i annat än kostym.., typiskt...

Avatar Fallback

Re: Vad föredrar ni helst??

dexter  
#65985 Varselbyxor helt klart! man sysn när man går till maskin i mörkret och man syns bättre om man måste gå på vägen i mörker. gäller ju även på dagen me..

Användarvisningsbild

Re: Vad föredrar ni helst??

masterchief  
#65986 Varslebyxor är inte fel.
Vid skiftbyte så syns de förvånansvärt bra även i grangallring då man ser varselfärgerna...
Nackdelen med dem är att de blir skitiga fort, iallfall syns skiten :lol:

Avatar Fallback

Re: Vad föredrar ni helst??

dexter  
#65988
masterchief skrev:Varslebyxor är inte fel.
Vid skiftbyte så syns de förvånansvärt bra även i grangallring då man ser varselfärgerna...
Nackdelen med dem är att de blir skitiga fort, iallfall syns skiten :lol:


du är väl inte rädd för att bli skitig? xD då är skogen som sakt fel yrke haha xD

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).