Arbetskläder för skogen

Tidningen Lands test av snickarbyxor

28 inlägg 10480 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Tidningen Lands test av snickarbyxor

Torparn79  
#56318 var det någon mer än jag som läste gris-allers (Land) i fredags..? :-B
la du/ni märke till något speciellt i artikeln om snickarbyxor, om inte kolla igen... x_x ~x(

hur i helvete kan en tidning som vänder sig till allmänheten ha med en bild på ett fruntimmer som står och sågar med motorsåg utan någon som helst skyddsutrustning??? :-t [-x 👎

har inte nå´n bild åt er icke-läsare, ska försöka elda igång scannern... 🙏



   TS
Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Torparn79  
#56319 tamejfan, tror den var lättstartad idag...
landartikel.JPG

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

totte  
#56328 Har du decomp och primer på scannern :lol:

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Torparn79  
#56330 jepp, sen brukar jag hälla en blandning, 50/50 av diesel och bensin (ca 1,5 l) över den oxå, kastar på en solstickan och sen brukar den funka.... \m/

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#56338
Torparn79 skrev:var det någon mer än jag som läste gris-allers (Land) i fredags..? :-B
la du/ni märke till något speciellt i artikeln om snickarbyxor, om inte kolla igen... x_x ~x(

hur i helvete kan en tidning som vänder sig till allmänheten ha med en bild på ett fruntimmer som står och sågar med motorsåg utan någon som helst skyddsutrustning??? :-t [-x 👎

har inte nå´n bild åt er icke-läsare, ska försöka elda igång scannern... 🙏


Skrämmande av nåt som ska vara en bransch blaska ~x( ~x( .
prenumererade ett tag för att få skogs / Lantbruksland , men stod inte ut till slut med övervintrade gröna vågare m.m. så nu gäller ATL + husorganet skogen förståss..
Kanske borde skicka ett påpekande till redaktionen (om det möjligen hjälper?)

Avatar Fallback

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Axl  
#56352 Sett samma sak på tv4 fast där var det Harald Holmgren (han som inte får avverka enligt Natur kultur) som körde i friluftsbrallor. Det är som sagt inte så seriöst.

Avatar Fallback

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Robertberg  
#56992 Hon tjör ju Husqvarna, så det är ju rätt säkert.

Och sen har ju inte ni någon aning om hurvida hon är troende eller ej, är hon det så är hon begåvad med ett allsmäktig skydd från Gud.

Eller? :-\

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Mettämies  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60187
Torparn79 skrev:jepp, sen brukar jag hälla en blandning, 50/50 av diesel och bensin (ca 1,5 l) över den oxå, kastar på en solstickan och sen brukar den funka.... \m/


Jaså är det så man gör, min scanner har inte funkat på länge nu, dags att ta fram dunkarna!

Angående tjejen o sågen, märkligt att ingen på redaktionen tyckte det var en dålig idé...

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Torparn79  
#60189
Palms skrev:
Torparn79 skrev:jepp, sen brukar jag hälla en blandning, 50/50 av diesel och bensin (ca 1,5 l) över den oxå, kastar på en solstickan och sen brukar den funka.... \m/


Jaså är det så man gör, min scanner har inte funkat på länge nu, dags att ta fram dunkarna!

Angående tjejen o sågen, märkligt att ingen på redaktionen tyckte det var en dålig idé...

det stod en liten notis veckan efter där dom bad om ursäkt, det var inte bara en som hade åsikter om bildvalet...
idioti, dom har väl kunnat sätta en hammare i näven på henne istället..

   TS
Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60197
Torparn79 skrev:
Palms skrev:
Torparn79 skrev:jepp, sen brukar jag hälla en blandning, 50/50 av diesel och bensin (ca 1,5 l) över den oxå, kastar på en solstickan och sen brukar den funka.... \m/


Jaså är det så man gör, min scanner har inte funkat på länge nu, dags att ta fram dunkarna!

Angående tjejen o sågen, märkligt att ingen på redaktionen tyckte det var en dålig idé...

det stod en liten notis veckan efter där dom bad om ursäkt, det var inte bara en som hade åsikter om bildvalet...
idioti, dom har väl kunnat sätta en hammare i näven på henne istället..


Eller varför inte en stekspade och satt henne framför spisen, där hon hör hemma =))

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Torparn79  
#60200 zixten, jag citerar "Varning för barn" med Magnus och Brasse.

tjchbfhrmf....asch Sture, vad du är tarvlig!!!

   TS
Avatar Fallback

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Nolltax AB  
#60204 Det sprutar påtagligt lite spån kring madamen iofs.....
Stå å hålla en såg kan väl vem som helst göra.. Och varför inte i en snickarbyxa..?
Testade Land såg eller byxa för övrigt...? Se rubriken.....

Avatar Fallback

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60261 Det jag reagerade över är att tjejens frisyr och byxor gör att bilden ser lite 70-tal ut... :shock:

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#60262 Hon kunde ha tagit av byxorna.

Användarvisningsbild

Re: Tidningen Lands test av snickarbyxor

masterchief  
#60263
Slurfi skrev:Hon kunde ha tagit av byxorna.

Då kikar du i fel tidning :lol:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).