Skogsmässor

Campingtråden

10 inlägg 5726 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Campingtråden

masterchief  
#59755 Tänkte starta en egen tråd om vilka som ska dra med sig husvagn eller dylikt till elmia.
Kan vara av intresse för alla så man har koll på vilka som huserar om kvällarna därnede 8)
Jag ska vara därnede med husvagnen onsdag till fredag eftermiddag..
Vi är ett gäng från trakten som kör ned ett par husvagnar.



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Campingtråden

Niklas H20  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59759 jag, Henrik och månstorparen ska dit med en husvagn plus en till som inte hänger på forumet. vi ska dit ons-tors

Avatar Fallback

Re: Campingtråden

Nolltax AB  
#59763 Lat å bekväm. Hotell.

Avatar Fallback

Re: Campingtråden

Runtorparen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59830
Niklas H20 skrev:jag, Henrik och månstorparen ska dit med en husvagn plus en till som inte hänger på forumet. vi ska dit ons-tors


har jag missat nått eller hänger inte jag nått på forumet?? e ju min husvagn vi ska ha!! fast du kanske ska bo i tält?

Användarvisningsbild

Re: Campingtråden

kockums850  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59875 Blir Onsdag till Torsdag för egen del.
Husvagn ? Näää, det blir i en Volvo 945:an (med stor kylväska), man slumrar till någon timme på torsdagsmorgonen ;-)

Förutsätter det är denna "camping" det gäller :
Tråden "Ang boende utanför mässan"
Ang boende utanför mässan

Avatar Fallback

Re: Campingtråden

Niklas H20  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59895
Runtorparen skrev:
Niklas H20 skrev:jag, Henrik och månstorparen ska dit med en husvagn plus en till som inte hänger på forumet. vi ska dit ons-tors


har jag missat nått eller hänger inte jag nått på forumet?? e ju min husvagn vi ska ha!! fast du kanske ska bo i tält?



jag hade inte en anning om att du fanns på forummet hade missat se. sover gärna io den husvagn så jag slipper tält :wink:

Avatar Fallback

Re: Campingtråden

Runtorparen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#59917 D
Niklas H20 skrev:
Runtorparen skrev:
Niklas H20 skrev:jag, Henrik och månstorparen ska dit med en husvagn plus en till som inte hänger på forumet. vi ska dit ons-tors


har jag missat nått eller hänger inte jag nått på forumet?? e ju min husvagn vi ska ha!! fast du kanske ska bo i tält?



jag hade inte en anning om att du fanns på forummet hade missat se. sover gärna io den husvagn så jag slipper tält :wink:
e e lugnt finns gott om platts i den än så länge.. plockat fram den idag så ska göra den i ordning så den gå å bo i en natt åtminstånde:P har med mig grill och plastbord med 4 stolar så vi hoppas på fint väder nu bara:P

Användarvisningsbild

Re: Campingtråden

Thunborg  
#60002 Vi kommer Ons-Tors :grin: Med grill och campingutrustning, iof även barn , men det går nog bra :wink: Till bordet kommer jag (Thunborg) , Skotartjejen och Kalhygge :mrgreen: + två av mina barn , 4 & 5 år :lol: Ska bli kul att träffa er andra :mrgreen:

Ps till Spindeln Det är inte för sent att komma , plats ordnas :wink:

Avatar Fallback

Re: Campingtråden

skotarlasse  
#60004 Kommer ner med husvagn Onsdag och Torsdag. Vi blir 2 vagnar och 5-6 gubbar från Nyköping.

Användarvisningsbild

Re: Campingtråden

kockums850  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#128945 Får väcka denna tråd till liv igen, nu med tanke på SkogsElmia 2011....

Vilka "skogsforum´ar" har tänkt dra med sig husvagn eller dylikt till Skogelmia ?
Kan vara av intresse för alla så man har koll på vilka som huserar om kvällarna därnede.



Själv blir det övernattning där Torsdag till Fredag....... synes ?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).