Servicebyggnader

Bygge halvtak, tekniske løysninger

9 inlägg 7323 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Bygge halvtak, tekniske løysninger

Agrostar  
#594317 Holder på å skal bygge meg eit halvtak på 7x15m. Har fundert på eindel forskjellige løysningar, men trur eg har bestemt meg no. Blir 9 søyler framme og bak, drager i lengderetningen av bygget, og sjølvbærande takplater. Alle søyler blir rundstokk av gran ifra eigen skog, også kjøper eg noko furu som eg kapper 2 sider av til drager. Som fundament til søylene har eg tenkt å grave ned oljefat som eg fyller med betong.

Men da kjem spørsmål nr 1:
Bør eg bruke heile oljefatet som eg graver ned, eller kan eg kappe fatet i to og klare meg med 100l betong for kvar søyle?

Spørsmål nr 2:
Overgang fundament/søyle, kva patent skal eg finne på for å få festa søyla til betongen? Har tenkt på å bruke ein stolpesko og kappe til rundstokken så eg får sett den nedi skoen og skrudd igjennom. Andre løysningar?

$matches[2]


$matches[2]

Det blir jo litt som her, om ein kun har drageren framme og bak.

1572979680_28661156_1967232349974061_5002950585540935680_o.jpg

Tanken var eigentleg å bruke rundstokk til alt, men eg ville jo fått problem med at kvar stokk er unik, så taket ville ikkje blitt i samme høgde og eg måtte lekta alt sammen.



   TS
Användarvisningsbild

Re: Bygge halvtak, tekniske løysninger

molnia  
#594329 Jag tror att du kan minska på volymen på fundamenten (oljefatet) genom att göra en platta längre ner och sedan gjuta en pelare( skaft upp till markytan. Har tankar om liknande projekt och inväntar råd från en konstruktör men gissar kring att göra en platta på 1x1 eller 1,2x1,2m och ca 15-20cm tjock med minst 60cm pelare . Pelaren/ skaftet går ju att gjuta i gjutrör, papprör om man vill. Jordmassorna över plattan kommer att hjälpa till att klara vindlasterna
Senast redigerad av molnia tis 05 nov 2019, 21:11, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Bygge halvtak, tekniske løysninger

Brorsan  
#594332 Tippa i betong i botten ca 20 - 30 cm (gropen vid som ett oljefat 60 cm), ställ ett formrör i papp D 20 cm i den färska betongen, tryck ner armeringsjärn,
återfyll gropen, fyll röret med betong, tryck ner 2 st bladdubb (lite snett om stolpen är grov). http://shop.batbryggan.se/product.html/bladdubb-25-mm
https://www.byggmax.se/gjutr%C3%B6r-p17 ... &739=15434
Senast redigerad av Brorsan tis 05 nov 2019, 21:27, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: Bygge halvtak, tekniske løysninger

molnia  
#594333 Ett exempel. Du kan ju använda oljefaten , men blir plattan större fungerar den om ett ankare i marken

Avatar Fallback

Re: Bygge halvtak, tekniske løysninger

Cat554  
#594340 Legg merke til at på bildene er det impregnerte stolper som er gravd ned i bakken. Da blir fram"veggen" stabil. Når du setter dem over bakken må du lage vegg med skråband i den ene åpningen. Ellers blir det ikke stabilt nok.
Av erfaring skal du vurdere om du burde bruke plank og lage riktige dragere framme. Da er det lettere å sette opp skinne til porter. For det vil du muligens ønske når det får gått litt...
OH

Användarvisningsbild

Re: Bygge halvtak, tekniske løysninger

Agrostar  
#595424 Skulle det gå bra å fylle oljefata med betong, grave dei ned med toppen plant med bakken, bolte fast desse stolpeskoene, og skru dei fast i søylene? Eg har allerede eit redskapshus med skyveporter og isolert verkstad i enden. Dette bygget er kun tenkt som tak for ting som tåler å stå ute, men som kan vere greit å ha snøfritt.

Bild

   TS
Avatar Fallback

Re: Bygge halvtak, tekniske løysninger

Brickan  
#595443 Jag lät en konstruktör rita grund åt en carport på 8 x 10 meter. Han ritade 12 stolpar i grupper om 4 stolpar på tre sulor av betong, vardera 0,4 x 0,6 x 7,2. Tyckte det var mycket betong, men han ansåg att det krävdes för att klara tjäle och vindlaster. Inte byggt än.

Avatar Fallback

Re: Bygge halvtak, tekniske løysninger

Cat554  
#595445
Agrostar skrev:Skulle det gå bra å fylle oljefata med betong, grave dei ned med toppen plant med bakken, bolte fast desse stolpeskoene, og skru dei fast i søylene? Eg har allerede eit redskapshus med skyveporter og isolert verkstad i enden. Dette bygget er kun tenkt som tak for ting som tåler å stå ute, men som kan vere greit å ha snøfritt.

Bild


Det kommer nok litt an på vinden, -om den får tak. Jeg ville nok personlig ha gått litt dypere slik at fatene låses med masse over, samt at stolpeskoene gir så godt som ingen stabilitet. For å unngå å stenge igjen en veggbit med skråband kan jo disse gå utover til et ekstra fundament, om du kan leve bedre med det.

Användarvisningsbild

Re: Bygge halvtak, tekniske løysninger

Agrostar  
#595455 Det er ingen problem om eg må stenge av sidene eller bakveggen for å stive av. Det har eg lyst til å gjere uansett så det blir meir tett som ein carport. Einaste er at eg sikkert må gipse, sidan eg kun er 1m ifra grensa til naboen og 6m til nabohuset. Om eg må lage til noko utover arealet for bygget, så blir faktisk det verre da det kjem midt i vegen der eg pleier å køyre.

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar