Socialt (mer om oss)

Vad har ni i glaset?

3790 inlägg 744832 visningar 173 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#592505 Skulle jag gjort i år om inte allting annat kommit emellan. Men 2020 börjar om drygt ett par månader och sen blir det vår och Xantian står redo för nya äventyr. :ymparty: :-bd 🤗

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#592506
totte skrev:Skulle jag gjort i år om inte allting annat kommit emellan. Men 2020 börjar om drygt ett par månader och sen blir det vår och Xantian står redo för nya äventyr. :ymparty: :-bd 🤗


🤗 🤗

(kanske hinner ner före du kommer, har ju husvagn nu :d)

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

totte  
#592507 Finns alltid bourbon hemma :grin:

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#593503 köpte en flaska julmust till maten idag.... Den var från Älvsbyn och inte så där sött som julmust kan vara utan mera vuxen i smaken... ja nu har jag en fin flaska till att ha saft i....eller annan dryck....

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

johan eriksson  
#593651 Blev en svensk idag.


Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#593653 den lät mumma ...

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

johan eriksson  
#593654 Kan verkligen rekommendera den 👍

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#593655 då ska jag testa den.. själv så dricker jag Casa Marrone röd vin.. jättegott. blir nog en highland park efter..

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

johan eriksson  
#593656 Den är av den rökiga sorten. Den rökigaste dom gjort hos High Coast. Men inte så kraftig som Caol Isla och en del Laphroig

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#593657 Är nog ett bättre köp än den här budget singel malten! Lika vass i smaken som silvergranens barr :cry:

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#593659 den där är som att dricka rakvatten....fan nu lät jag som en........ :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#593660 Laphroaig är en sådan halv god whisky bara man kan ta det lugnt med den.. inte som en del gör och halsar och sedan måste dricka vatten för att stå ut...

Användarvisningsbild

Re: Vad har ni i glaset?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#593662
vinterrojarn skrev:den där är som att dricka rakvatten....fan nu lät jag som en........ :lol: :lol:


Bra beskrivning där! Tur jag har en skvätt rom i skåpet. Tror nog den här får flytta ner i matkällaren för att återigen synas vid ett riktigt desperat tillfälle.

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

Avslutat-02  
#593663 Ta den med Cola så försvinner den... :-bd

Avatar Fallback

Re: Vad har ni i glaset?

isteskog  
#593664 Ta bara Cola så slipper ni otäcka smaker ...... 😀

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).