Socialt (mer om oss)

Vart är jag på väg?

21 inlägg 3226 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vart är jag på väg?

Fredrik Reuter  
#592560 Ananders, självklart är du välkommen till mig!
Kruxet just nu är om jag är hemma då man hamnat i höstens ekorrhjul. Sträckkörde från Söderhamn igår eftermiddag efter ett besök på Eco Log, allt för att hinna till en innebandyträning där jag är lagledare. Och helgen går nu i innebandyns tecken.

Så jag är avundsjuk på din resa uppåt Ananders, det är helt rätt att stanna till och spana in omgivningen. Akvedukten i Håverud är alltid sevärd. Eller Håvedukten i Akverud som en kompis sa när det gick lite för fort.... 😀

Har du hört med @sundelius om han är sugen att gå på matchen, jag tänkte på eftersom du har en biljett över. Sudden bangar sällan för en match i laá.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vart är jag på väg?

halvproffs  
#592567
vinterrojarn skrev:förstod att du inte skulle dit och dricka kaffe..... :wink: :wink:


Nä, ska man ha RIKTIGT kaffe så är Gävle slutmålet! :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Vart är jag på väg?

sundelius  
#592569 Sudden bangar aldrig en match med Färjestad men jag har redan en biljett. Ska dit med grabbarna
Om du vill @ananders så skicka ett pm med vilken plats du sitter på så kommer jag och tar ett snack i en periodpaus

Användarvisningsbild

Re: Vart är jag på väg?

ananders  
#592571
sundelius skrev:Sudden bangar aldrig en match med Färjestad men jag har redan en biljett. Ska dit med grabbarna
Om du vill ananders så skicka ett pm med vilken plats du sitter på så kommer jag och tar ett snack i en periodpaus


Pm skickat, så ses vi kanske ikväll.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vart är jag på väg?

ananders  
#592627 Då var man på plats. :ymparty:

   TS
Avatar Fallback

Re: Vart är jag på väg?

Hema  
#592628 Det är för många på isen samtidigt o buren är tom. Ser inte lovande ut. 🙃

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).