Socialt (mer om oss)

Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

3273 inlägg 467485 visningar 134 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Erre  
#591546 Man skulle ha delat timmerbilen med Lemmy. :d

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

isteskog  
#591550
machonisti skrev:https://www.youtube.com/watch?v=jxrILv99fQU
Detta hann Lemmy inte göra cover av, Iste!

Han hade säkert gjort något"eget" av den också :-bd

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

machonisti  
#591564
isteskog skrev:
machonisti skrev:https://www.youtube.com/watch?v=jxrILv99fQU
Detta hann Lemmy inte göra cover av, Iste!

Han hade säkert gjort något"eget" av den också :-bd

:-bd :-bd

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

totte  
#591566 Trampled under foot med Danielle Nicole med den stora rösten:




Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#591631 Petra Malm från Kiruna är den första kvinnan i specialförbandet SOG, Sveriges hemligaste förband inriktade på underrättelse och strid. Under kodnamnet Pam åkte hon på internationella högriskuppdrag utomlands.
https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1 ... gramid=909

Avatar Fallback

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

isteskog  
#591735 Lite råröck innan söndan...... :ymparty:

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#591818 Tjuvjakt på Gröna Lund! Från sommaren som gått.
“Arvid Lundqvist visar upp en modern sida av en Pitebo som sedan barnsben gått sin egen väg utan att för den skull glömma sina rötter. Han nämner Piteå i sina låttexter och käkar palt som om det vore godis.”

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#591835 jag tänkte med mitt senaste inlägg här ovanför i tråden, bäst att ni får lyssna på dem, för när edra ungdomarna säger att de ska på tjuvjakt så gör det kanske inte något att de ej har avlagt jägarexamen.

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#592220 Detektivbyrån - Hem Ljuva Hem

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

totte  
#592387 Sadie Johnson i toppform, ett av de snyggaste gitarrsolon som man har hört.


Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Erre  
#592443

\:d/

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

rokon  
#592462 Lyssnade ikväll på en liten 9 årig kille från Australien på Youtube som spelade Tennesses Whiskey grabben heter Taj Farrant och den killen har bluesen i blodet är intressant nu, och man är tacksam som lever och kan följa detta stjärnskott även framöver.
Tydligen vart det för mycket för Youtube så det blev tekniskt fel, så jag plockade upp en analys av den killen med just den låten.
Hörde från en intervju där Taj Farrant sade att ibland blir han så rörd när han spelar så att han gråter.

Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Erre  
#592467 För att. :d


Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#592478 Veckan....


Användarvisningsbild

Re: Vad lyssnar ni på just nu i denna stund?

totte  
#592483
rokon skrev:Lyssnade ikväll på en liten 9 årig kille från Australien på Youtube som spelade Tennesses Whiskey grabben heter Taj Farrant och den killen har bluesen i blodet är intressant nu, och man är tacksam som lever och kan följa detta stjärnskott även framöver.
Tydligen vart det för mycket för Youtube så det blev tekniskt fel, så jag plockade upp en analys av den killen med just den låten.
Hörde från en intervju där Taj Farrant sade att ibland blir han så rörd när han spelar så att han gråter.


Suveränt rokon, tack för den! Riktig talang och känsla. Bara att hoppas att han får utvecklas i sin naturliga takt och inte blir överexploaterad och går i väggen innan han blir vuxen. Hittade en video där han är med i Australia got talent. Rätt kul att kolla in juryns reaktioner och hans självsäkra agerande.


Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).